Nem okos lista

Nos, megint egy elmétlen tízes listába botlottam. Vannak kétségeim, hogy aki ezt írta, tényleg volt-e egyáltalán főiskolás vagy egyetemista...

http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/10-hiba-amit-ne-kovess-el-a-vizsgaidoszakban/

Másrészt meg rájöttem, hogy nagyon öreg vagyok... :)
Bezzeg az én időmben... szóval, amikor én voltam főiskolás, a Neptun még gyerekcipőben járt... nem volt kinti felület, csak a megadott hajnalban volt vizsgára jelentkezés a főiskola számtech-termében. Ha változtatni akartam, hát bocsi...  Lehet, hogy volt a fejemben egy vizsgaterv, de ugye P-s vagyok, amire bejutottam, már mindenhol volt hely, csak oda nem, ahova én akartam. És az ember optimistán ugye bekalkulálja az UV-ket is. :) Később már tapasztalatból is. :)
Aztán későbbi Neptun-adminként láttam ennek másik oldalát is, még közelebb kerültem annak megismeréséhez, hogy is áll össze egy vizsgarend... Hát, tudom.. a titkokat meg nem mondjuk el. :)

Aztán a tanulástól a net még nem nagyon vette el az időt, mert hogy alig volt, csak bent tudtam használni. A listáról abszolút hiányzik az a passzus, amikor az embernek a vizsgaidőszakban kell a legtöbbet túlóráznia... - ja, hogy ne dolgozz te is a felsőoktatásban párhuzamosan, nem mondta senki. :)

A sorozatokat aláírom, soha annyira nem vártam este a Barátok közt-et, mint anno. :) Meg mindig mosogathatnékom volt. :)

Kávéból nem ittam túl sokat, de Kinden bueno-ból és Túró Rudiból rengeteg fogyott.

És nem, vizsgára soha nem lehet eleget tanulni. Ez tuti. Ahogy mindig mindenféle tanulás álmosít. Ez is igazság. Az én igazságom. :)