Ronan

Ronan Keatingbe egy vacsoracsatán szerettem bele, ha jól emlékszem :) Hogy hogy? :)

Épp "E" volt a soros, és akkor épp mindegyikünk többet utazott, jobban mondva épp úgy jött ki, hogy tudtunk nemzet-specifikus vacsorákat tartani. :) Cseh, olasz, ír... (persze sokszor hosszú hónapok teltek el, mire sikerült mind az ötünk idejét összeegyeztetni, vagy éppen nem volt Adagio-koncert. :) )
Na, ez volt az ír vacsora, nemrég jött meg Dublinból.
Készült a vacsora, finom is volt (és akkor láttam életemben először - és remélem utoljára - jénai tálat szétmenni a sütőajtón), de amire a legjobban emlékszem, hogy a háttér zene Ronan Keating volt. Teljesen odavoltam meg vissza, azt a cd-t nagyon sokat is hallgattam, és pont emiatt nem tudom, hogy nem hoztam magammal, bár elég kevés zene utazott, az is igaz.

Az első 'dalunkra' nem emlékszem, de azért linkelek egyet: