Múlt hétvége

Múlt hétvégén megint hűvösebbre fordult az idő, vagyis változékonyabbra. Eléggé jellemző, hogy hétköznap kánikula, vagy csak szimplán szép idő van, és hétvégére jönnek a zivatarok.

Szóval a program múzeumozás volt és flangálás, amiben nálam a buszozás is szerepel, ha J bérletével vagyok. :) Jó program, így eléggé össze lehet rakni Londont. :)

A British Museum-nak megint adtam egy esélyt, de még mindig nem szeretem, kivéve az épületet, az varázslatos.

Aztán utána következett a kedvenc, Victoria&Albert. Itt minden szép, gyönyörű és felfoghatatlan ennyi gyönyörűség egy helyen, belépőjegy nélkül...
Most leleményes voltam, mondhatni bátor és pár képet hoztam nektek. :)
Mindkettő olyan hatalmas és olyan gazdag kínálatuk van, hogy napokig lehetne benne járkálni.
A két múzeum és környékük egy albumban:

Muszáj még itt két dologról írjak, ami egy helyen történt, a V&A udvarán. Épp a hortenziáktól ájultam el újra, amikor megláttam valakit, aki úgy hiszem igazán szabad (vagy nem). Az óriási és nagyon sok látogatót vonzó múzeum nem túl nagy udvarán elterülve olvasni bakancs nélkül és közben szunyókálni... Ez vajon mi lehet?