Lakótárs

Ki emlékszik még a névnapi-nőnapi ajándékomra tőlem magamnak? :)
Nos, sokáig vaciláltam anno, hogy megvegyem, vagy ne vegyem, aztán beköltözött.
Emlékeztetőül: http://bernoblogja.blogspot.co.uk/2014/03/nonapunk.html
/saját magamat linkelem, nem semmi/

Nos, aggódtam érte, hogy mi lesz, meddig bírja. Aztán elnyílt amíg Mo-on heteltem. DE! Pár napja arra lettem figyelmes, hogy miután levágtam a száraz részt új hajtás serkenget, és ma reggelre még sokkal szebb lett már.
Jön a két fejlődési állapot:


Hozzátartozik az igazsághoz, hogy késő tavaszig abban a hiszemben voltam, hogy ebbe a szobába a nap sosem süt be... És ez nem igaz, mert ahogy nyúltak a napok, és időnként leváltásra kerültem 6 körül, amikor is visszavonultam kicsiny szobámba, egyszercsak világosságra lettem figyelmes az ablakon át az ágyam fölött... Besüt a nap. Kb (és minimum) egy órán át direkten. :)