Kész! :)

Na kérem, úgy hiszem, hogy minden elmaradt posztot pótoltam, lehet olvasni és nézegetni. :)
A képeslaposdiban kicsit inaktiváltam magam, mert egyrészt csökkent a lelkesedésem, másrészt meguntam, hogy csak oroszokat kaptam, ahova leghamarabb is csak egy hónap alatt érnek oda a lapok, a fele meg elveszett (legalábbis nem regizték őket), így nem tud növekedni a statisztikám és én is kevesebbet kapok. Szóval egyszer majd újra, de ez most kicsit szünetel.

A ház még mindig őrült zsúfolt, kb két hét hete kilences létszámmal nyomjuk, de már ennél kevesebb van hátra, addig is...

Tegnap is volt angolom, közel 120 perces, utána az sem nagyon rémlett, hol is vagyok. És a meglepetés, annyi csoport és tanulás után végre valaki javít a kiejtésemen is és most végre tanítja is, hogy a w-t hogy kéne ejteni... mert nem ugyanúgy, mint a v-t. Angolosok, irány a tükör elé és nézzétek meg, hogy ti hogy képzitek. :)