Postrossing

Na kérem, beindult a képeslaposdi. Ezekkel most úgy elvagyok, hogy többnapi napihepi-re is posztolhatnám akár.
(R kétkedve nézi, hogy jönnek a lapok, remélem nem kapja el a rendőr para meg a címek futása miatti hülyeség...)

Tegnap két lap jött egyszerre, egy Japánból, a másik a Fülöp-szigetekről. :) Utóbbit (ami egyébként az első kép) egy nyolcéves kislány írta (az anyja van regisztrálva) és leírta, hogy neki ki a kedvence a Frozen-ből. :)

ma pedig egy jött, Oroszországból.

 
Ennek a hátára egészen sokat írt a lány, minden helyet igyekezett kihasználni, az ilyet nagyon szeretem. :) És  a bélyeg is nagyon klassz.


Közben célba ért egy újabb lapom Németországba, és kérhettem újabb címeket, így ma összesen már három lap ment, na igen, Oroszországba. :) Már vicces szinte, hogy csak az oroszoknak írok, ezért lázasan kutatni is kezdtem az agyamban hogy valami csekélyke bármi eszembe jusson oroszul. Németül már sikerült.

Na és ma ezeket küldtem el. Örültem nagyon egyébként, mert már egész jó a képeslapkészletem és sikerült olyat küldeni, ami szóba jöhet az illetőknek.