Elmaradások

Jól elmaradtam, igyekszem pótolni.

Múlt héten szabadságon voltam, vagy legalábbis valami olyasmin. :) Az idő nagyrészét Bögötén töltöttem, ahol most sem unatkoztam... Nagy igyekezetemben majdnem kinyírtam szegény imádott Whirpykémet. De szerencsére túlélte. :) Megtudtam - láttam -, hogy az otthoni vízvezetékszerelő nem egy rossz példány, és még ügyes is (meg már koros is) :)
Voltunk egynapos tihanyi kiránduláson, ami nagyon jó volt. Csak mivel nem volt az előzetes tervek között, fényképező nem volt nálam - kivételesen-, ezért képekkel nem tudok szolgálni. De az apátságról érdemes ezt-azt elolvasni, megnézni, mert gyönyörű. A gyarló és idióta emberi okoskodásnak hála a visszhangból már nincs semmi... http://www.tihany.hu/index.php/hu/latnivalok

Közben egy délutáni alvásra készülődve (mármint nekem) betoppant G-nevű keresztgyerek és hát elmondta, hogy ő jönne nyaralni... Oké, jövő héten tehát lesz egy nyaralós tízévesem. Gyűjtöm neki az irodai munkát, nehogy unatkozzon, meg aztán had tudja meg! :)

Jó döntés és választás volt, igazán jó nap volt! :)