Digitálisan átállva

Azt már tudjátok (remélem! :) ), hogy egy kis szereléstől (mindegy, hogy milyen típusú) nem szoktam visszariadni. :) Ma sem volt másként. Rémesen bosszantott már, hogy a tévében csak a digitális átállásról dumálnak, ráadásként mindig kiírta nekem a tévé, hogy legyen korszerűbb... Na, megadtam magam, pedig elsőre azt gondoltam, hogy jól ellenállok, velem már megint ne vetessenek meg valami masinát. (Ugyanígy akartam bojkottálni a gyorsvonat jegyet is, hogy aztán megyek inkább busszal, de ott is bevezették a távolsági kiegészítő jegyet, csak ők nem mondták el. Nesze neked! :) )

Szóval ugye itt is hülyeség lett volna várni, mert eddig volt (szobaantennával! - már ennek is csodájára jártak nálam páran) 3 csatornám (m1, rtl, tv2), na jó, legtöbbször csak kettő, mert ha fújt a szél, akkor valamelyik mindig elment, sőt a régi lakásban a tv2 be sem jött! :)

Így hát Bernike vett egy valamit (na, azért nem a magas tarifásat), meg azt mondta az ember a MM-ban, hogy szerinte vegyek egy scart kábelt is (értitek, remélem!), és összehoztam a technikát (összevissza dugaszoltam a madzagokat), így már 6 (!!!!) csatornám van: m1, m2, duna, duna world, rtl, tv2, de ezeken kívül még bejön az AXN és az euronews (teszt) is, meg úgy emlékszem 3 rádió adó.
Tehát megint haladtam a korral, kérdés persze, hogy meddig leszek felzárkózva, mert gondolom egyszer csak véget vetnek ennek a 'sok' ingyen adónak majd valahogy másféleképpen.