Napi nyeremény

Bár ez így elég nagyképűen hangzik, mert hogy nem szoktam naponta nyerni. Sőt, jó ha ötévente valamit. Kezdődött annak idején az Ifjúsági Magazinnal, aztán később talán volt kétszer kettesem a Lottón, nagy vonalakban ennyi a nyereményem -eddig!

De azt eléggé tudjátok rólam, hogy rengeteg helyre beregisztrálok, föliratkozok, visszaküldök, megfejtek, stb... Nos, most is ez történt, Facebookon OTP kártyapark, játszottam, válaszoltam, és ahogy egy ideje, most sem néztem, hogy mit lehet nyerni. És még az angol út előtti utolsó pillanatban (csütörtök este jött egy e-mail, hogy adjak adatokat, stb:), idemásolom egy részét: 


"Kedves Bernadett!
 Örömmel értesítünk, hogy Te vagy a 2013 tavaszi KártyaPark játékunk negyedik heti nyertese!
 Nyereményed egy ASUS G75VX-CV081H notebook, Windows 8 operációs rendszerrel.
 Ahhoz, hogy nyereményedet elküldhessük, kérjük, válasz e-mailedben 2 munkanapon belül legkésőbb 2013. április 22. 18:00-ig írd meg..." stb.

Megírtam még otthon az adatokat 23,49-kor, és 3 óra múlva felkeltem, hogy elinduljak Londonba. De ekkor még mindig úgy voltam vele, hogy aha, hát persze, majd pont én...

Aztán pár nap múlva kint felhívtak, hogy mikor tudnám átvenni... Mondtam, hogy külföldön vagyok, április 29 után beszéljünk, mondták ok. Itthon már nem találtam, hogy melyik volt az a szám, ezért vártam, még mindig elég hitetlenül... Pénteken aztán felhívtak, hogy a futár mikor jöhetne ma... Magamban úgy voltam aztán utána, hogy jó, majd eladom, mert biztos valami kis egyszerű, vagy épp Bíborka unokatestvére, aki szintén az Asus családból származik; Bíborka marad, mert hozzá érzelmi szálak fűznek... Aha, hát ma, kb egy órával ezelőtt hoztak egy baromi nagy és nehéz dobozt, ami fölött L-lel csak álltunk és néztük, én még mindig ott állnék, ha nem nyomta volna a kezembe a nagy ollót, hogy nézzük már meg, mi van benne. Nos kérem, a sok betű az Asus név után nem véletlen, mert ez egy nagyon -nagyon extra masina, tehát nyilván beköltözik hozzám és nem adom el, mert ez  nem egy kis vidéki szegény rokona Bíborkámnak, hanem ez egy igazi 'telivér' a kategóriájában, ez biztos... Ha elbizonytalanodnék, elég egy pillantást vetnem a szállítólevélre, az áru értéke oszlopban szereplő nem kevés és nem alacsony értékű számjegyre...

Szóval, a szavam el van állva, de úgy igazán. :)