(Teg)Napi filmek

Tegnap egy nem épp kedvenc hétvége után jöttem vissza Pestre és imádott Bíborkám ismét segített jobbá tenni az utazást, filmeztünk :)


Végre megnéztem a Szerencsecsillagot, és két részt a Hart of Dixie-ből.

Mindkettőre még kint figyeltem föl Angliában, a Szerencsecsillagot nagyon hirdették a piros emeletes buszokon, a sorozat ajánlóját pedig láttam a tévében, de kint már nem láttam belőle egy részt sem.

Kedvcsinálónak:
Szerencsecsillag (nagyon szép, nekem tetszett - Zac Efron mindenképp, bár ő a High School Musicalben is tetszett már :) )
"Logan Thibault (Zac Efron) miután leszerel a tengerészgyalogságtól elindul megkeresni azt az ismeretlen lányt, akinek fényképét a háború során találta: azóta hisz benne, hogy ez a kép védte meg őt Irakban a rá leselkedő haláltól. Mikor rátalál a gyerekét egyedül nevelő fiatal nőre (Taylor Schilling), képtelen elárulni, hogy miért is érkezett. Munkát vállal a családnál, és a kezdeti bizalmatlanság ellenére egyre közelebb kerül Beth-hez. De az egykori katonát nyomasztja a titok, amit magával hozott, és ami talán közéjük állhat."


Hart of Dixie:
"A New Yorkban élő Zoe már mindent eltervezett: az orvosi egyetem elvégzése után követi apját és szív- és mellkasi sebész lesz. De amikor álmai szertefoszlanak úgy dönt, hogy elfogadja az idegen, Dr. Harley Wilkes ajánlatát, hogy együtt dolgozzon vele a kis rendelőjében, Bluebellben.  Amikor megérkezik a kisvárosba megtudja, hogy Dr. Harley meghalt és rendelőjét rá hagyta. Hamar megállapítja, hogy a déli vendéglátás nem mindig annyira vendégszerető - van egy másik orvos a városban, Brick Breelend, aki nem akar osztozni Zoe-val, valamint ott van a lánya, Lemon is, aki dél szépe és akinek eddigi édes élete savanyú lesz, amikor találkozik Zoe-val. Zoe egyetlen szövetségese a polgármester, az egykori futball sztár Lavon Hayes, az ő rossz fiú szomszédja Wade Kinsella és a jóképű ügyvéd, George Tucker - aki történetesen Lemon vőlegénye. Zoe-nak elege lesz és már azon van, hogy visszamegy New Yorkba, de egy hír arra készteti, hogy maradjon és fedezze fel a kisvárost és azt az oldalát, amiről nem is tudta, hogy létezik."