Bécs

Bécsről valahogy elfelejtettem írni, de nem is tudom hogy történt. Talán mert ott is voltam, meg nem is... (?) 17-én volt az intézeti kirándulásunk, vagy közös karácsonyunk, de valójában egyik sem jött létre. Bár még aznap reggel is kétséges volt, hogy tényleg utazunk-e mi is, csak belehúztunk előtte napokban, reggel 8 előtt leadtuk a cuccot és beszálltunk a buszba. Szép, szürke komor idő volt. Megnéztük a Schönbrunni kastélyt belül, de sajnos kívül semmit, olyan szoros volt a program. Ezt sajnálom, mert annyira szép az a kert, hogy szinte vétek nem ott lenni egy napot. Még az előtte lévő bazárt sem tudtam végigszagolni, pedig nekem ilyenekre szükségérzetem van.

Nem is sokat tudtam fényképezni, és ami volt is a benti gépemen van, úgyhogy majd később pótlok.

A kastély után még bóklásztunk kicsit bent Bécsben, de valahogy ez sem volt igazi. És aki az ottani karácsonyi vásárba idén nem jutott el, vagy általában nem szokott, ne bánkódjon, a Vörösmarty téren vagy a Bazilika előtt sokkal igazibbat lehet találni és átélni.