20 kg

A bűvös 20 kg ... Bűvös, amióta ennyi pluszom van és bűvös amióta ennyivel repülhetek... :)

És újra téma... Mert bár hiába van valamivel kevesebb, mint 50 nap a következő repülésig, a pakolás nagyon is aktuálissá vált és egész hirtelen... Kb egy jó hete kezdtem el keresgélni futárcégek után, hogy ki mennyiért cigelné haza a cuccomat, ami már nem 18 kg-nyi, mint 10 hónappal ezelőtt. A szórás egészen nagy a kb. 20 kg-os csomagokra értve 20-35 font-ig... És igen, nekem ebből nem egy van :) Mert a név kötelez. Engem :) 
Engem, igen, mert nagyon kellett mécseseket venni meg kis kosarat a szobába, ja megy egy nagy klassz lábost, amiben díjnyertes rizst tudok - de lehet, hogy ehhez a rizst kéne inkább innen vinni és nem a lábost :) Meg nagyon kellett még könyvet hozni otthonról (!), meg sorolhatnám... :)

A változás ott lett aktuális és sürgető, hogy eleve tudtam, hogy nem akarok, csak 1 poggyásszal repülni, a többit vigye a futár. De egy J-ismerős megy haza 25-én (jövő hét!), és bár neki is kell perkálni, de ha igaz, kevesebbet mint az ismeretlen futároknak... De ez csak pár napja derült ki, így viszont megvan a hétvégi program, pakolni és nem többet itt hagyni, mint kb 10 kg, mert még egy csomót akarok gyűjteni magamnak, hogy 20 kg-val repülhessek... De még hátra van jónéhány hét, tehát itt a nagy lecke megint, miminum cuccokkal kibekkelni a hátralévő időt... A felkészülést már megkezdtem, már itteni köntöst és itteni plédet használok...

Tehát akinek eddig már megvettem az inglis prezentet, annak lesz szuvenyír, akinek nem, hát ki tudja....? :)