TV

Tegnap este jött/ment egy ember és felfúrt még egy tányért a falra, behúzott néhány méter kábelt és van egy rakat magyar nyelvű adónk. Meg még több adó, ami nem magyar, de például az angol Sky nem fogja, pedig úgy is rengeteg általunk nem nézett csatorna van.

A magyar tv leginkább azért került megalapításra a házban, mert J anyukája BK-függő és most hogy őszig úgy sem lesz BK, fontos volt, hogy siessük - J szerint. Leginkább valószínűleg ez is némi motiváció a maradásra bírásra... :)
A kivitelezés roppant magyaros, a kb. 20 m kábel az én ágyam alatt tekereg, és ha a mama tévét akar nézni (ami egyelőre nehézkes, mivel R olyan monitort engedett át - ő meg kap egy újat -, amin eddig még a hangot nem sikerült befogni), át kell húzni a madzagot. :) Szép lesz... :) 
Hogy miért így történt? Mert én vagyok a legjobb szobában (R után), ami világos, meleg (itteni felfogáshoz képest!), tágas (viszonylag), parkettás, nagy a szekrény, stb - és amint az én mandátumom lejár ez a szoba lesz a mamaszoba, az ő hideg, szőnyegpadlós, sötét, csapott tetejű szobáját kapja az utánam következő Edit. Sok szerencsét és vidám lelkületet kívánok hozzá néki...
Szerintem már nekem is költözni kellett volna, ha J elgondolása szerint nem lenne nyáron túl meleg a szoba... - hát túl sokszor idáig még nem izzadtam, de lehet, hogy még nincs nyár ? :)

Hát így... De a lényeg... :) Mivel tegnap a szerelő (aki amúgy magyar volt) kereste, hogy mi lehet a gond, miért nincs hang, a boxot (amit amúgy Mo-ról hoztunk és upc) rákötötte próbaképpen a gyerekek tévéjére és áááh, egy póker tv-t találtam. :) Na, nem magyarul, dehát a bubi (szerintem jumbó) az bubi minden nyelven, nem igaz? :) meg az imádott Ász-párom is :) És a mintás sor is :)

Szóval hiányzik a póker, és a pókeros feeling :)