Könyvtár 2.

Szombat van és megint könyvtáros napot tartok.

Tanulva a tegnapból és kedvet kapva sokaktól, elhoztam Bíborkát is madzagostul konnektorostul otthonról, hogy neki is jusson a jóból :)

Ma már nincs sztrájk, jött a busz és megint andalogtam kicsit a főutcán, beültem egy jó olasz (!) kávéra és aztán megnéztem néhány kirakatot és most itt vagyok a könyvtárban free wifi ticket-tel :)

Még a kávé előtt jártam egy Charity shop-ban, ami akármilyen nívós butiknak is elmehetett volna. Itt nem turkálók vannak, hanem flancosan Charity shop-nak hívják őket. Máshogy is működik, mint az otthoni turkeszok. 
A lényege az, hogy a megunt-kinőtt-kihízott-megutált stb. ruhákat, ajándékokat, könyveket, cd-ket ide be lehet adni és amit megvesznek, annak az ára jótékonysági célokra fordítódik - mindegyik boltnál megvan, hogy hova megy a bevétel.

Nekem tetszik. Költözés előtt egy ilyen boltot kellett volna alapítanom :) Vagy legalább egy jó garázs-vásárt kellett volna csinálni :)