Újév

Miután reggel már bántam, hogy nem voltam az események középpontjában tegnap este, délelőtt nekiindultam, hogy legalább a nagy újévi parádét ne hagyjam ki. Az a tippem, hogy idén itt különösen nagy felhajtások várhatók, egyrészt II. Erzsébet jubileumi időhöz érkezett és olimpia is lesz.

http://www.londonparade.co.uk/theparade

Nagyjából a kezdés után odaértem, még helyet is találtam, és olyan közepesen érdekelt is a dolog, egészen addig, amíg szét nem mosott az eső mindent.... engem is... Bár az elmúlt napokban olyan jól elmondtam, hogy tulajdonképpen az angol időjárás egész elviselhető, ma jól kiszúrt velem. Az tény, hogyha az eső rákezd és úgy a szakadós fajtából érkezik, akkor hiába van valaki beöltözve, átázik - az esernyővel együtt.

Így aztán nem is maradtam sokáig, pedig még akartam mászkálni a környéken, de majd legközelebb.
A nagy karácsony utáni bevásárlásból (kiárusítás van) sem lett semmi, azok az üzletek ahol körül szerettem volna nézni - nem nyitottak ki, így aztán olcsón megúsztam.

A mai képeket itt tudjátok megnézni: https://picasaweb.google.com/113055242432803558965/20120101UK?authkey=Gv1sRgCIne5Z2tl8rIwQE