Megkezdődött...

Tegnap estétől Bromley-ban hivatalosan is megkezdték a karácsonyvárást, http://www.bromley.gov.uk/site/scripts/events_info.aspx?eventID=422 ugyanis nagy puccparádéval felkapcsolták a karácsonyi kivilágítást - ami tényleg szép, este még gyorsan megnéztem :) Igazán hihetetlen - és tanulságos - hogy a semmilyen kis fák ha kapnak néhány izzót, milyen hangulatosak lesznek a sötét estében...


Miközben a rózsák, muskátlik még gyönyörűen nyílnak a kertben, az aranyvessző tele sárga virágocskákkal, este mégis úgy érezni, közeledik.... és főleg az advent, ami az én nagy kedvencem, és ennek várása (külsőleg) idén kifejezetten kihívás (a csodadobozaim nélkül). :)

Ma egy korábbi szabadnapomat élvezem itthon és a gyereknappaliban élvezkedek, forró csoki, pléd, laptop-internet közben keresgéltem a tévén a millió (szerintem nem túlzás ha azt mondom - szószerint) csatorna között és mit találtam? CHRISTMAS 24 adót :)) Egyik film aranyosabb mint a másik. :)
Akit érdekel: http://www.tvmovies24.com/highlights.aspx?ID=715
Kár, hogy kevés alkalmam lesz ezt nézni, de a tudat is jó, hogy ilyen létezik; ráadásul angolul van ugye, tehát legálisan tévézek :))