1. nap - szeptember 29.

Valamikor oltári hajnalban indult a gép, de a lényeg ehhez az, hogy 2-kor keltünk, 3-kor indultunk.... Azt hiszem még soha életemben nem keltem 2-kor :)

Gyerekek félig pizsiben, félig normális ruhában kocsiba be - ájultan :) Mi is ájultan, de próbáltunk valahogy emberi módon kinézni, már amennyire az ember lánya pár óra alvás után képes kilátni a szeme résén úgy, hogy előtte nap végignyaltam a házat, kisikáltam a Bagit, este iskolában voltam és 11 után még átraktuk a bőröndöket, mert túl sok volt a súly. 2 óriási huszonkilós bőrönndel, egy nagy utazó táskával és legalább 3 kézipoggyásszal vágtunk neki a 'nyaralásnak'.

A repülőtéren újabb több tucat pizsis és ájult felnőttel találkoztunk :)

Több mint két óra volt a repülőút Faro-ba, a gép tele kisebbnél kisebb gyerekkel - már itt megfogadtam, hogy én ugyan ekkora gyerekekkel sehova többet (főleg sajáttal nem); és ez az elgondolás lassan napi mantra lett a következő napokban :)

Rendben leszálltunk, mindenki megkönnyebbülni látszott, táskák is megvannak mind az összes, senki nem őrült meg tőlünk, stb - gyorsan hol a WC, és keressük meg a transzfert, stb - amikor is Matt kitaccsolt, jobban mondva bele a tiszta bagiba.... Mindenki kapott a tejes-sonkásszendvicses-joghurtos reggeliből, így aztán nyalhattuk fel a fél repteret :) Közben ránk várt a jó ég tudja mennyi ember, mert gyakorlatilag az utasok 98 %-a nyaralni ment ide szervezetten, vagy 3-4 busz várta, hogy megjelenjünk - együtt indulhattak csak el. :)) Éljen, hurrá :))

Nos, végre nekiindultunk, és kezdhettem látni Portugáliát - ami fentről is szép volt. Kb 30 fokba érkeztünk, hámoztuk le a cuccokat (de hova tegyük?), kristálytiszta égbolt, pálmafák, gyönyörű virágok, csodaszép volt.

A szállodához érkezve Shrek fogadott teljes életnagyságban, ekkor már tudtam, hogy itt komolyan veszik a dolgokat ;) Hosszú sorba beállás, ekkorra már vagy 10 órája talpon voltam (a gépen képtelenség lett volna aludni) - uramisten, mikormegyünk még haza? :))  Közben érkezett Thierry a nagy kancsó Sangriával - ide gyorsan az egészet, kezdtem zavarba jönni, hogy Shrek meg Sangria, vagy vajon melyiké lesz a hangsúly, de a Sangria gyorsan kezdett helyrehozni :))

Végre megvan a kulcs, mehetünk föl a nem is túl nagy apartmanfélébe, de a kilátás azért mégiscsak szép volt :



Pakoljunk ki gyorsan és legyen ebéd meg valami.
Megkezdődött a többnapos  - melyik kaját is válasszam a millió féle közül ?  - :) hamar rájöttem, hogy minél előbb eszek, annál jobb, mert a két kis vezér hamar eltelik és leginkább mindig úton van, vagy épp a Klo-ra akar menni :)

Közben 2 óra lett és igen, diszkó féle kezdődött a nagy medence mellett- az egész kb 3 dal és a vége és az értelme az lett volna, hogy aki ott van, beugrik a medencébe :) De egy-két bátor őrült, félig besörözött pacák kivételével nem ugrált senki, mert ezek jéghideg vízes medencék voltak - és bár jó idő volt végig, de azért a nap ezt a sok hideg vízet már mégsem bírta ;) (én sem!)

Na, és felhangzott a harci dal, amit én azelőtt soha nem hallottam, de innentől kezdve napi 3-szor biztosan:
tessék meghallgatni!!!! : http://www.youtube.com/watch?v=5C24Grhhfy0

Közben próbáltam megjegyezni mi hol van.

A hotel neve Alto da Colina volt és a Balaia-ban voltunk - ami régen egy pici kis halászfalu volt. Az egész térség Portugáliának a legdélibb része, Algarve.

A szállodai ablak egyébként keleti volt, tehát csodás napkeltéket láthattam - mivel egy gyerek sem gondolta, hogy nyaraláskor aludni kellene sokáig :).

A szállodás képeket itt nézhetitek meg (belekerült véletlenül egy tengerparti kép is, az máshova tartozna) https://picasaweb.google.com/113055242432803558965/PortugaliaHotel?authkey=Gv1sRgCOinksmyyI7GNQ