Évadnyitás egy Rém rendes vendéggel

Mindenképp Sanyival akartam kezdeni az évadot és majdnem elrontottam egy kerekszámos Gatsby-vel, szerencsére még időben kapcsoltam. :) #bb-bolondberni


Nagyon ideges voltam egész nap, ez a régi színházas izgalmam, amit egyébként szeretek, de jelenleg a stresszfaktorom nem túl jó, nagyon megviselt a hétvége, ezt még mindig érzem és már nagyon rátettem az elvárást erre az előadásra ma, hogy majd ma nevetek legalább... Nem helyes, nem jó ez  nekem se és nem jó ez a belső 'küldött' elvárás sem, de igyekeztem bízni... nem alaptalanul. 🙏

Az első nagyon tetszett ebből és még akartam ugyan várni, de így jött ki a naptár. 

https://bernoblogja.blogspot.com/2024/04/rem-rendes-vendeg.html

Hernádinak megint volt kedve játszani, Sanyi pedig még mindig tud még jobb lenni! 🙏

Ma különösen tetszett a néma játéka, vagy néha csak ahogy állt, az is oly beszédes volt.

A székek, amiben senki nem tud rendesen ülni.

A szomszéd szerepét szerintem Csonka Bandira írták... 👏👏 BKZ pedig vajon tud mást vagy csak rendőrt játszani...? 🤗

A közönség egyre gázabb, pedig ez egy drága színház...

Bank Tamás alaptalanul volt oly nagyra az új világítással és reklám felülettel, nekem kifejezetten nem tetszik. Bár tény, hogy a Holdról is látni, a Nyugatitól biztosan.


Bárhogy is, az évadot megkezdtem, jól esett ez a kis nevetés... csak vajon miért voltak passzívak a nézők a  tapsrendnél...?