Szupersztár(ok) a Margitszigeten

Emlékszem, amikor kiírták, hogy jön A Bradley, arra gondoltam, hogy minek messziről hozni musical sztárokat, amikor ilyenünk nekünk is van, pl. A munkanélküli Peti. 😅

Aztán kisült, hogy Peti is lesz, de még mindig nem akartam ennyit adni pár dalért, később már fele pénzért sokkal jobb helyre is ülthettem volna. Nem fair, DE!!


Aztán eljött az este,sokkal korábban kíértem, mint ahogy reális volt... fél 6 után értem haza, már várt a Kiflis, elpakoltam, elkészítettem a holnapi reggelit, közben a Vinted feladandót is összeszedtem,  felmostam, zuhany, smink, párna és másik táska keresés... és 7.23-kor már mégis leszálltam a buszról... pont Peti Párbajos hangbeállására egy szál igazi zongorával... és a végén még nevetett is egy nagyot... remegtem kicsit a parkban 😅🙈🙃 és lefényképeztem az egyik kedvencem és közben vigyorogva azt mondtam magamnak, Berni, hogy is gondoltad, hogy nem jössz... 🙃🫶 a Jekyll-es ékszerszettben érkeztem hagyományosan persze...


(A Margitsziget egyébként csodálatos, alig várom, hogy legyen egy szabad délutánom.)

Majd lassan bementem, klo, stb

A lány nem nagy szám így se, úgy se... ha engem kérdeznek, a bőröndöt is kár volt kinyitnia, nem gépre szállni... 🫢😉


 és már be is ültem...


A szervezőkben nem volt annyi, hogy átosszák a jegyeket, körülem átültek jobb helyekre, én meg örültem  hogy egyedül lehetek, nem volt teltház, de szerintem azért nem volt gáz, és jó közönség volt.


Addig kinyitottam a műsorfüzetet, hogy lássam hogy 2 rész 🥴 és hogy Petitől nem találták egy jobb képet, a dalokat direkt nem akartam látni. Nem is tudom, hogy bírtam megállni... persze aztán alig bírtam kivárni, hogy Peti jöjjön... 😅😄


Bradley sokat beszélt (és azt hiszem, hogy lehet tetkója bőven), olyan eléggé angol, viszont lelkes.🙃  próbálta kimondani a köszönömöt,ami az angoloknak általában rosszul megy, leszámítva az én 'gyerekeimet'. 😉 Jól énekel, de azért Peti messze túl van rajta... szívben, lélekben, hangban, tehetségben, kiállásban, stb. 🤩 ráadásul elkövette azt a hibát, hogy musical gála ellenére Boccellitől és Josh Groban-től  is énekelt, utóbbit kifejezetten zokon vettem. A dalokból többet is most hallottam először, ami nem kifejezetten gond.

A Szörnyeteg dala viszont olyan szép volt, hogy ilyet még nem igazán hallottam. Kellemes, tiszta hang, ereje is van, de jön ő még (max 1 dalos) vendégnek a Pítör Sándo-hoz... 🙏❤️

A Párbaj fantasztikus volt, minden lüktetett, vibrált és borzongott... A zongorista annyira jó volt, meg a másik 6-7 is. 👏
Peti mindenkit megölelgetett, jó volt végre ezt a boldog, mosolygós Petit látni. ❤️🤩🙏🫶

A duett szép volt, Bradley kapaszkodott (=csak hangosabb tudott lenni, de erősebb nem 😉) én meg könnyeztem büszkeségemben... mondtam, hogy sztárunk nekünk is van, SŐT... ❤️🙏🫶❤️🫶🙏 Szeretném, hogy Peti ezt egyedül is elénekelje, leginkább magyarul, gyönyörű dal, mindig nagyon megindít, főleg ha szépen éneklik, főleg ha olyan, aki... ;)

Szünetre besötétedett, szeretem nagyon azt a jó hangulatú nyári kintlétet, a természet muzsikáját, stb... 

Szünetben bemondták, hogy a végén dedikálós közönségtali lesz.


Petinek itt csak egy duett jutott, szép és érzelmes volt itt is (a csaj sápítozott), sajnos közös finálé az nem volt, azt hittem meg sem hajoltatja a vendégeket. A Csillagok szép volt ott a csillagok alatt.
Azt a ziccert kihagyni, hogy mindkettő volt Enjolras, és nem énekelték el az Egy nap még-et, el sem akarom hinni...
A zenekart nem győzöm dicsérni. 👏👏👏🙏
A zongoristába beleszerettem, és még a hangja is szép.

A BKV profi, tényleg sűrített a 26-os, mindkét irányba ott sorakoztak a buszok, a másodikra fölfértem.

Peti miatt nem sajnálom, hogy elmentem, jó volt így ott látni, hallani. Igaz, hogy nem öltözte túl (nem is értem ezt), de hangban... szent ég, de hiányzik a színpadról... ❤️🫶 nem tudom, hogy kinek-minek a hibája, hogy nincsenek jövőbeli hírek se, de luxi és méltatlan is... velem szemben biztosan...
És ma hazai környezetben is azt állapítottam meg, amit kint is szoktam, hogy a mieink vérprofik, simán nagyon nagy lehetőségeket kapnának kint, de azért inkább maradjunk itthon, magyarul...



... és kinek lesz három hónap múlva szülinapja? ;) 

Mostantól mindent oda sorolok, mert kicsit azért fáj... ma a Sunset Boulevard került az ajándékosba (a csaj nélkül). ❤️🫶🙏