Aranylakodalom (3)

Nekem a harmadik, amúgy az 51. :)

Vasárnap este volt az 50. 🥳


Akartam még nevetni a sok szorongásban, ezért úgy döntöttem, hogy évad végén visszatérek a lagziba.

Nagyon jól esett, nem volt zavaró, hogy most nem olyan régen láttam, és az is jobban leesett, ahol a Legénybúcsúra volt utalás. 😅

Szünetben mindenki a meccset nézte meg telefonálgatott ezzel kapcsolatban, kicsit nevetségesnek érzem már. Nem mentem ki, hogy ne zavarjanak az emberek, erre bent hangosan nézte egy pasas az összefoglalót. 🙈

Gubik Petrát szegényt nagyon nem bírom, meg ma a másik (új) piperkőc volt és Gáspár Kata is hiányzott, de a többiek, élen Sanyival és Vajkkal, naaagyon-naaagyon jól esett. Minél több ilyen élményem van, annál inkább lenyűgöznek és nagyon tisztelem ezt a játékot, ezt a hozzáállást. 🙏👏🎭

Gyopárka Daisy-je tényleg olyan, hogy örül, aki nézi... 😅🙈 ennyire buta legyen egy karakter, elképesztő. 😅🙈👏

Tök jó volt, egy jó közönséggel.



... és (majdnem) biztos vagyok benne, hogy Zsigmond Emőt láttam a színház környékén előadás után.