utómajális stb.


A délután nagy részét a szomszédban töltöttük...🙏💝 az a fajta pár óra, amire az ember lánya mindig emlékezni akar majd... a szüleim, én, Edit néni és Laci bá... 🫶🙏💝 ... utóbbiért egyenesen rajongok... ♥️🙏 84-et töltött idén januárban, de olyan jó kedélyű és huncut, hogy folyamatosan vigyorgok... Edit néni idén lesz 81 és 57 éve házasok... hazát kellett váltsanak és mégis szebb a magyarjuk bárkinél... 11 éve vették a bögötei házat max  5 évre... ma délután pedig együtt ünnepeltünk ezt-azt...

... megint szépen terített asztal volt és sütögetés, a pincemester Lacibá volt... 🤩 nála jobb szívű embert nem ismerek (általában véve). 🙏

Hetek óta nem vághatom le a füvet ezen a részen (a kert nagyrészt ilyen):

... én kicsit tovább maradtam, hogy segítsek elpakolni, de valójában beszélgettünk plusz egy órát, vagy többet, megvitattuk, hogy mikor megyek Washington-ba 😲🙃, már attól szédülök, hogy ezt leírom... 😲🙏 közben tény, hogy a garázs elől lazán elküldtem telefonon néhány hangulatképet az Amerikában élő elsőszülött gyereküknek e-mailben, amire hamarabb jött válasz, minthogy az utca ajtóig eljutottam volna.. 🫶😲🙃 ...Bögötéről Amerikába a kerti székből, telefonnal telefonra...miközben finom rajnai bort kortyolgatok?! 😲🙈😅

Mit mondjak...? Végtelen hála van bennem... ♥️🙏