Diktátor (5.)

Ifj. Vidnyánszky Attila-bérlet 9.




Nincs egy hónapja, hogy a 100. Diktátoron ott ültem, de ugye nem láttam... akkor vettem meg másnap a mai jegyet. A napokban már kicsit perben voltam magammal, mert nagyon későn tudok minden nap nyugovóra térni és akkor még ilyeneket művelek. 🙈 de! Pont emiatt van ez rendben, mert ...



Ahogy Ati becsámpázott az első másodpercekben, zsebre tette a közönséget... szerintem a 100. Óta nem is volt belőle másik előadás.
Tök jó közönség volt ma, mindent vettek, amitől Ati csak meg jobb lett, ha ez egyáltalán emberileg lehetséges...
Napok óta a fejemben van, hogy a másik Chaplin-t is meg kellene nézni, amíg le nem veszik, de az évadban csak egyszer lesz már, pont amikor én Hauser-rel múlatom az időt. Remélem, hogy nem az lesz az utolsó, ez most kicsit zavaró.
Szóval még mindig szeretem ezt az előadást, jó nézni a JÁTÉKot, jó átengedni magamon.
A kedvenc részek még mindig nagyon kedvesek.
És jó a Vígben lenni....🙏🎭👏

A legutolsó jelenet megint eltalált, most onnan, hogy ne legyetek rabszolgák... egy pisszenés sem volt, mindenki megindultan  ült, amíg Ati mindenkire rá- és belenézve megkoronázta az estét... öröm nézni ezt az önfeledt játékot... néha csak ebbe belefeledkezve ülök és alig hiszem, hogy ez lehetséges... de az, és semmi hamis nincs benne. 🙏🎭♥️👏  amikor nem beszél is azt teszi... és ad... nagyon sokat... még találkozunk... 🙏