Szécsi Pál 80

November közepi - legrosszabb időben - jegyvásárlásunk tárgya ma érkezett el, ilyen volt a legelső plakát. Nagyon sokat veszekedtem magammal, hogy minek ugrottam erre elsőre rá... kb kétnaponta így éreztem, még ma délelőtt is így voltam vele... Nagyon-nagyon tartottam tőle, mert  ugyan tudtam, hogy a 4-ből 2 biztosan oké lesz hangban, a harmadikat nem mindig bírom, a negyedik meg ugye annak idején nekem a Mindenség volt hangban... de az már igazából a múlté és bosszant, hogy ilyeneket mégis el mer vállalni... 

De mivel ma Sándor-napot tartok 😉😅🙃 és a héten már a szívemnek harmadik kedves hangjához is volt szerencsém, ne panaszkodjak már... nem igaz?

Azért Sanyi mégis csak az Arénában lép fel... 6 körül már eljutottam idáig, amikor Petit otthagytam a gyros-szal együtt és elindultam az Arénához.

Szóval izgalommal ülve vártam a koncertet és az első közös dalnál (Kismadár) elállt a szavam... hűha... és kb így is maradtam másfél órára.

Mindenki nagyon-nagyon jó volt és akárhogy is nézem, Sanyi engem végül még mindig zsebre tesz 😉 és el kell ismerjem magam előtt is  hogy nagy büszkeség és öröm volt újra az Arénában énekelni hallani!! 🙏🙏🙏Hálás vagyok nagyon, ez egy igazi édesbús örömmel teli este volt! Szívből gratulálok MINDENKINEK! 🙏♥️🫶 szuper másfél óra volt, még hallgattam volna 🙃

Kb. minden tetszett, de nagyon sokat nem ismertem. Közösen nagyon szép volt a Kismadár, Milutól a Pillangó, Serbitől a Boldogság (ezzel nagyon meg is ríkatott), PálDénestől az, amit magamban Adagio-nak hívtam, és tényleg az a címe, illetve Ne félj..., Sanyitól még nem tudtam választani, mert nagyon izgultam miatta, de jó volt látni hogy kienged, boldog volt és jól érezte magát. Alkatra és hangra szerintem Dénes a leginkább Szécsi, de azért amit mind a 4 kiénekelt ezekből a dalokból (főleg Dénes és Serbi), az mindenekfeletti volt... 😲🙏👏 

Serbitől a Himnusz a nyárhoz is gyönyörű volt, nem is volt könnyű dolga, hiszem a közös után övé volt az első szóló és a duplákat is ő kezdte.
Milutól a Harangvirág is szép volt, de azt Sanyinak szántam, ahogy a Két összeillő embert is.
 Most így a koncert után bogozom a dalokat, olvasgatom a szövegeket, tényleg szép képek és kész költemények a dalszövegek. Mindenki elegáns volt, át is öltöztek, Sanyi szerencsére maradt a jól szabott fekete nadrágjában és csak a zakót változtak és a díszzsebkendőt.
... az Égben ma sokan vigyorogtak és tapsoltak... és a sokat emlegetett nagyszülők... délután is, este is... a koncertek ott ülő szülők és családtagok... sok-sok áldás és kegyelmi pillanat. 🙏


Azt már mondtam, hogy Sanyinak megint bedőltem, pedig ő meg sosem adott virágot 🙃 ...se sárgát, se nem sárgát... 🙈 PálDénesbe megint beleszerettem, Serbi az Serbi, mindig jó, Milu egy érdekes,  mert alapból azért haragszom rá, hogy luxus ilyen tehetséggel nem énekelni, most ráadásul jó passzban is van, és ma kiemelten jó volt. Ez van. 🙈


Négyen annyira jól szóltak együtt, hogy ez ismétlésért kiált... szerették egymást és mindenki a másikért is énekelt, nagyon jó volt a zenekar is, szuper este volt nagyon.  🙏♥️


... és azért ha belegondolunk ennek a szerencsétlen SzécsiPálnak az életébe, munkásságába, sorsába, az ember szíve beleszakad....meg a szerelmükbe Domján Edittel... és mennyi szuper dalt hagyott ránk.
 A nézők többsége az a korosztály volt, aki még vele volt fiatal, az előadóművészetnek feladata ezeknek a daloknak  az átörökítése....