nőnap 2024


Vágyom egy olyan időre, helyre, állapotra, amikor a nap teljes erejében megélhető, ahol megélhetem a nőisége(me)t, a nőnap lényegét, mindazt, ami engem ilyenkor eltölt, foglalkoztat. Tudom, vannak országok, kultúrák, ahol ebből még ennyi sincs, nem lehet, tiltott, stb...

Az egyik tesóm hajnali üzenete nem megelőzhető, aztán a cuki unokaöcsémről jött egy édes fotó, aztán volt egy kis benti ez-az.


Szoktam várni, hogy az emberek, ismerősök miként reagálnak, mivel ajándékoznak meg a cégek, hűségprogramok, szívemnek kedves férfiak, stb...

Ideteszek néhányat:

Kecskeméti színháztól egy vers: https://www.facebook.com/100064847133989/posts/pfbid02MoYXBki4ygUQ2mDknLA5xCz7QNLxV3FxG2XUZiCdEFMEfHY7WigbmpRDmrkJeMBkl/?app=fbl

A BKV-tól kifejezetten jól esett a bemondott köszöntésés hogy a Futáron futotta Boldog nőnapot kívánunk!


A legromantikusabb idén is Hauser volt a csellóba tuszkolt rózsával együtt: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Freel%2FC4QlifeNHwy%2F&h=AT32Rc1f6WCoeTXENU6COZG97p29clis11nSt-b56wzVZeWwBDMCnF7fjQ53xHgXlu6dFfHZmG783iiO5jDIsD2UpLJRFvTihhPvlju6nzifr-sUvytSFHGEfSMuM5dDWNfxa0Bo9vWu-q_7kdWe&s=1

...és tőlem nekem (túl azon, hogy elővettem az egyik legkedvesebb és legvidámabb blúzomat és péntek ellenére sminkeltem hajnalban és időpontom van - végre - a fodrászhoz):

A Frei-hez készültem, de ott túl sokan voltak, így kockafánkoztam... szent ég, de finom volt és nem volt túl édes. És a fánk utolsó morzsáinál vettem észre, hogy közben támogatták 500 ft-tal a Bátrakat. 🫶🙏

De előtte más dolgot is tettem: fél 3-fél  4-ig a Margitszigeten voltam, kilevegőztettem magam, csodáltam az ébredező tavaszt és gyalogoltam.