Mindig (soha többet) Tv

 Amilyen ügyintézésekbe lehet belefutni, attól csak kiakadni lehet.

Az imént az alábbi panaszt tettem az Antenna Hungária felé. Decemberben kötöttem egy szerződést (illetve kettőt), hogy legyen picivel több csatornám és mivel nincs vezetékes netem (és nem is szeretnék ebbe a lakásba), más nem jöhetett szóba tv-re. Vagy másfél órába telt, mert olyan ügyesen (tehetetlenül) sikerült kattintgatnia a munkaerőnek, hogy sehogy se jött ki az az összeg, aminek kellett volna. Viszont erre olyan soká jött rá, hogy a központban sem tudtak rá jobb megoldást, mint a szerződést törölni... ezután jött létre az, ami jelenleg él... gondoltam én... január közepén 'stílusos' felszólító sms-t kaptam, hogy leszek szíves fizetni vagy korlátozni fogják a szolgáltatást... becsörtettem és közöltem, hogy ez mégis mi... jaj, hát... újra felhívták a központot, vagy 20 percen át kattintgattak, mire közölték, most már jó lesz, a megszűnt szerződés tényleg megszűnt...

Tegnap ehhez képest Erzsébeten egy tértivevényes felmondó levél várt... Eldurrant az agyam... Szerencséjükre már nem értem oda személyesen, de most írtam egy írásos panaszt... Soha többet Mindig tv-t...

Tisztelt Cím! Mélységesen felháborító az az ügyintézés, amiben december óta Önöknél részem van!A jelenlegi szerződésem megkötése előtt az ügyintéző szerencsétlenkedése miatt létrejött egy 767777-es számú szerződés, amit kínlódással és hosszas telefonálgatás után a központban TÖRÖLTEK!!! Ennek ellenére még sms-es felszólítátst kaptam január közepén. Bementem a Shopmark-os Digi pontba (ott kötöttem a szerződést), panaszt tettem és azt mondták, már nem jön több számla! Ennek ellenére TÉRTIVEVÉNYES levélben felszólítást kaptam a nem létező szerződésem felmondásáról. Ezúton jelzem, hogy bár szerettem volna csomagot bővíteni, nem fogok és a hűségidő lejártát követően nem szeretnék olyan cégtől szolgáltatást igénybe venni, ahol ilyen az ügyintézés. 20 órával ezelőtt is kiszámláztak nekem valamire 525 Ft-ot. Örülök, hogy nem tettem beszedésre a fizetést mert már sok pénzemtől fosztottak volna meg. Az ismerőseim körében nem fogom ajánlani a Mindig tv-t. Írásos levelet kérek arról, hogy NINCS TARTOZÁSOM az Antenna Hungária Zrt felé 72 órán belül. Üdvözlettel: Pencz Bernadett