előnőnap, utónévnap

Szuper gödöllői este 2 szuper hanggal:


Száz éve nem jutottam el Gödöllőre, közben gyönyörű rendezvényterem lett a Lovardából:

Közel 2 órás nőnapi bulit kaptunk, nagyon kevés musicallel, de nagyon sok szívnek kedves vagy jóhangulatú dallal. Volt sok taps, közös éneklés, zseblámpázás, stb. Voltak duettek is, de sokkal többet énekeltek egyesével, szerintem kiegyenlítve és ahogy sejthető volt, nagyon jól szóltak együtt is. Én Atit ma (is) bármennyit tudtam volna hallgatni, annyira élvezte és annyira hangján volt, hogy mindent öröm volt hallgatni, átélni. 2 hónapja nem nagyon tudok bárkit hallgatni, úgyhogy ezért is hálás voltam.
A Nine-ból kezdtek egy dallal, ami ugyan ismerős volt, de mégsem jöttem rá, hogy honnan van, a Nine-t nem szerettem meg. 
Egész más típusú műsorra számítottam, de mégis jó volt: néhány musical, Illés, Omega, Máté Péter, saját dalok, ... stb

Volt Monte Cristo, abból a 2 legkedvesebb dalom, de a a szóló Gyurcié lett, és ő sokkal lassabban énekli, brutal nagyot énekelt, de azt máshogy jobban szeretem, aztán volt a Miért? is, amit kicsit vártam is, Gyurcié volt az ifj. Dantes... majdnem elsírtam magam, mert abban már most úgy hiányzott Peti.... nem is tudtam igazán élvezni/értékelni, pedig szép volt.

Ha 2 kedvencet kellene mondani, akkor hármat tudnék, Gyurcitól a Most élsz (előtte kérdezte Ati, hogy akar-e mondani valamit és azt válaszolta  hogy talán csak annyit, hogy amíg élünk, sosincs késő...), ez hihetetlenül szép volt. Döbbenetes, hogy a vékony, magas hangok még mindig (vagy újra) milyen finoman jönnek belőle... és amúgy is nagyon laza volt, én ilyennek négy nem is láttam.

Atitól nagyon sok olyan volt, amit csak nagyon ritkán vagy sosem hallottam. De ami a leg-legjobban esett: az egyik az Ő (She) volt, a másik meg az Ég tudja, miért... (a 2007- lemezén volt,és ott is az egyik kedvencem volt, de az új töltéssel még sokkal jobb lett, ma kicsit puhábban, lágyabb énekelte, de már most tudom, hogy engem ez nem fog most elereszteni:  https://youtu.be/NlsimbtmSME?si=YqfetJXFNuTisiF0ez a 2 volt ma az abszolút kedvenc.🙏
De a Gyöngyhajú lány is szép volt és premier előtt hallhattuk az új dalt.
Nagyon hálás vagyok, hogy ma ott lehettem. ♥️🙏🤩💐

Jó volt látni, hogy mennyire szeretik egymást,.milyen jók együtt. 🙏♥️🫶