A sebzett belső gyermek gyógyítása


Milyen szuper, érzékeny és teljes estém volt ma! 
Hoffmann Katát ma hallottam először, de szívesen máskor is! Többször előjöttek a könnyeim is, nagyon érintős és  fontos volt,  nagyon nagy tapsot kapott!

Dr. Berentés Évát már múltkor nagyon megszerettem, nagyon-nagyon jó volt ma is. Nagyon fontos dolgokat mondott, igazán ébresztő volt saját magam felé is. 🙏 👏
Megint kevés volt neki az egy óra, szerintem erről a témáról is egy hétig tudott volna még beszélni. 🙃

Szünetben megint tülekedés, megdöbbentő a türelmetlenkedés és furakodás... én otthon kinéztem, hogy mit szeretnék, meg lefotóztam a pszicho polcot, nehogy duplikáljak. 😅

Pál Feri megint lehengerlő volt és néhány pont körbe tudott érni az előadása.

Jól elfáradtam ennyi megéléssel. 🙏🫶

Amit nem értek: felnőtt, talán értelmes emberek kijarkálnak mosdóba, kulacsot tölteni, egymást és magukat hangosan diagnosztizálják, almát és egyéb finomságokat rágcsálnak... 😲 

Nagy rákészüléssel vittem jegyzetfüzetet, mert múltkor nem volt nálam papír, de jól jött volna, most meg sikerült olyan tollat vinni, ami egy fél betűt írt le... 🙃