Sampon

Este - múzeum és bolt után - fáradtan lődörögtem a Rossmann-ban és igyekeztem nem elfelejteni, amiért eredetileg megyek és már egy hete készültem... ekkor csak csoszogást hallok és Sampon hívogatását... Szűnni nem akaró fájdalmas keresésnek tűnt, Sampon csak nem akart válaszolni... Ekkor már megfordultam és ez a kis törpe pingvin a macis sapijában és (talán) dínós gatyájában vonszolta a kosarat és kezdett kiakadni, hogy már hol lehet Sampon...  Anyukája mondta, hogy nem tudja, hol lehet, de megkérdezik. Ekkor a pénztár felől vádlóan fennhangú nem túl halk kérdést hallok: Van Sampon?! Felröhögtem, mert szegény gyereket már úgy sajnáltam, hogy legszívesebben megkérdeztem volna melyiket keresi, hogy segítsek keresni. :) Nem járt sikerrel valahogy, mert egy másik soron anyukája egy másik eladót is megkérdezett... Én végül előbb jöttem el, nem tudom, mi lett Sampon sorsa...