M+94 - évnyitó

Pontosan egy fővel voltak többen, mint szükséges... 🙃
Őszintén szólva én női hang nélkül is meglettem volna így évkezdésnek... de Zsuzsi ma nagyon jó volt, nem lennék fair, ha kihagynám.


Direkt nem kértem dalt, még magamban sem... de azt sejtettem, hogy Peti biztosan fog Rudolfot énekelni Zsuzsival, mert a talin azt mondta ezzel kapcsolatban, hogy "háát, a VágóZsuzsi nagyon szépen énekelte..." Utána ezt mondjuk elrontotta azzal, hogy GubikP-ra osztotta a szerepet... 😉 na, ez pont nem jött be 🙃😉 volt duett a Rudolfból, de Verébkével énekelte és az övé lett az Árnyékdal is...
Petitől ma a legleg az Örök hűség nagy dala volt. A talira kértem, ott nem volt, bezzeg ma!! Szent ég! Még magasabban és pokolibban énekelte! ♥️🙏 a Padlással nagyon megríkatott, nagyon szeretném, ha Rudi meghívná a Víg-be... 🙏 Jancsó szép dala is mindig öröm. ... szerintem ő megint eggyel kevesebbet énekelt és szörnyen érezte magát a Lehetsz királyban és a Reptér sem igazán volt neki komfortos... 🙃😉🤭 azt azért elmondása, hogy nem igaz, hogy legalább a refrénbe nem lehetett volna jobban beledünnyögni... 🤔
Borbély Ricsi még mindig maga a napsugár, azt hiszem, hogy mindenben nagyon erős volt, de Kazinczy dala mindent vitt... ♥️
Aztán Verébke... mindig beleszeretek ilyenkor és közbe meg azt mondom, hogy cse@e meg... ezzel a hanggal, lélekkel és tehetséggel neki színpadon a helye... 
Igaza van abban, amit a színházi életről mond, de pont ezért nem léphetnek ki az ilyenek, mert akkor tényleg mi lesz...?!
... lehet, hogy ma több dalt is kapott, vagy csak azért érzem úgy, mert ő élvezte ezt ma a legjobban és ezer %on égett... 🙏😍

(Egyházi Gézát inkább hagyjuk... 👎)
 
Szuper évkezdés volt, de utószilveszteri bulit is írhatnék... naaagyon sokat huhogtam és (magas)tapsoltam. 🤩👏🙏♥️

Mit mondjak, megnyitva a 2024... hasonlóra vágyom... 🙏