Amadeus

Ifj. Vidnyánszky Attila-bérlet 7. Előadás és a Pesti Színházas bérletem 1. Előadása. 

Előző évadban már majdnem megnéztem az előadás egy másik verzióját a József Attila Színházban, annyit ajnározták Tasnádi Bencét.
De nem mentem, így duplán megörültem ennek a bemutatónak.
Sok meghökkentő jelenet volt, ami nagyon tetszik, hogy informatív is. Ötvös Andris megint teljesen őrült, V.Ati pedig hozza a finom, érzékeny és kifejező természetes játékot, ami lenyűgöző... 😊 🎭👏  ... a zenei részletek nagyon tetszettek. Szilágyi Csenge is nagyon jó ebben is. Tetszik, ahogy a zenéről beszélnek, közben meg érzem már az elején, hogy egy tragédia az egész, és ahogy a tehetség mire képes +-....

...amúgy kicsit vontatott volt az első rész  kicsit vártam is a szünetet... direkt bentmaradtam, mert nem akartam a tömeget, helyébe mögöttem 3 tyúk végig karattyolt és hasonlítgatta egymáshoz a két előadást...
Tetszettek a jelmezek, a díszlet pedig nem bonyolult... 🤭

Aztán a 2. rész elején nagyon szép jelenet, ahogy a zenéről beszél Wolfgang, hiszen "Isten így hallja meg sz ember", ott el is érzékenyültem.
Aztán már nagyon fészkalódtam  nagyon kényelmetlen volt a szék és valahogy nem haladtunk...
Nagyon erős a vége, szinte nem is esik jól a taps...

25-én mutatták be, lehet, hogy még érhetne...
Egyszer majd lehet, hogy nekifutok még újra, mert nagyon szép, erős gondolatok, mondatok vannak benne.
Közben meg sokat eszembe jutott a Mozart! Musical, amit újra be lehetne mutatni...