Örök világosság gála (2)

 Tavaly nagyon szerettem ezt a gálát http://bernoblogja.blogspot.com/2022/11/webber-requiem-orok-vilagossag.html ezért nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy megint lesz! Igaz, hogy pár dalnál lett csak választás, de végülis nem bánom...


A program. 
A dalok nem ebben a sorrendben voltak, de igazából mindegy is most poszt szempontból.

A. L. Webber: J. C. Superstar – Overture
A. L. Webber: J. C. Superstar – Mária Magdolna (Nádasi Veronika)
Nagyon szép volt!

A. L. Webber: J. C. Superstar – Getshemane (Sándor Péter)
Szeretem, ahogy ezt (is) énekli... Igazából már egyre kevesebben vállalnak be gálákon, haknikon Getshemane-t, pedig mindenki máshol indul meg benne... a saját perlekedésük egészen másként alakítja a dalt, Peti maga volt a kereszt, ajj-jajj...

A. L. Webber: Phantom of the Opera – Látjuk-e még egymást (Füredi Nikolett)
Szép lett!

Szörényi-Bródy: István a király – Töltsd el… (Szomor, Nádasi, Homonnay)
Szép volt, de én már mindig azt akarom, hogy Peti legyen István. :)

A. Menken: A Notre-dame-i toronyőr – Esmeralda imája (Füredi Nikolett)
Ez egy nagyon szép dal, Niki szépen hozta.

Lévay Szilveszter: Mozart! – Árnyékdal (Sándor Péter)
A páholyban egy nő 2x köhögött bele az elejébe és a végén a kórus szerintem túl sok volt, de azért ahogy ezt Peti énekli, mindig beleszakadok és vad sopánkodás támad bennem, hogy miért, miért nem kéri már föl valaki Mozart-nak végre... 

Leigh: La Mancha lovagja – Álom-dal (Homonnay Zsolt)
Ez egy álom ez a dal és nagyon hiáyzik az előadás...

Szomor György: Monte Cristo – Miért fáj, miért (Szomor Gy., Sándor P.)
Hát ebbe beleszakadt a szívem és zokogtam... a mai kedvenc, maradjunk annyiban...

Claude-Michel Schönberg: Les misérables – Üres szék, üres asztal (Szomor Gy.)
Egy szívfájdalom... áthallással, sok szenvedéssel...

Tolcsvay: Magyar mise – Gloria (Homonnay Zsolt, Füredi Nikolett)
Szép volt.

Dés: Valahol Európában – A zene az kell (MINDENKI)
Ettől mindig kiborulok, annyira nagyon szép szövege van...

Claude-Michel Schönberg: Les misérables – Jean Valjean ima (Homonnay Zs.)
Végül mindig megríkat vele és a végén úgy néz ki a fejéből, mint aki maga sem hiszi el, hogy elénekelte... Neki nagyon kívánom Jean Valjean szerepét (ahogy a Fantomot is)...

Wolf Péter: Ave Maria (Nádasi Veronika, Füredi Nikolett)
Mindig megindít, nagyon szépre írta Wolf Péter és a két lány szépen szólt együtt. A végére kész borzongás voltam...

Claude-Michel Schönberg: Les Misèrables – Egy nap még (MINDENKI)
Hát, az örök... és nem igaz, hogy a Nyomorultak nem megy... úgy, hogy a Madách nagyon szépre megcsinálta... létfontosságú lenne repertoáron tartani (megfelelő szereposztással)

Hálás vagyok nagyon ennak pár embernek ma este ezért a második részért. Végül csak kisírtam mindkét szemem. :)