Jancsi vitézem

János vitéz, Kukoricza János... azt hittem, hogy már nem nézem meg, de Petit akartam még látni benne, ráadásul tv-felvétel, és ennek így duplán részese szerettem volna lenni, amikor ez az alakítás a történelem része lesz. 😊  🎭 ... arra igyekeztem nem gondolni  hogy ki a rendező... 🙃


Emiatt pakoltam odébb annak idején a zokniklubot és később még a gyaloglós rendezvény is bejött... 😅 és milyen jó döntés volt!! 🙏

Szóval a vitéz... szent ég, de szépen énekelte, játszotta és élte az egészet!... tán még soha így, jajj meg jujj... és ez ment a szalagra... 🙏♥️ gyönyörűek voltak Iluskával... a zenekar nagyon maximumon volt, minden hang a helyén... csak folytam le a karzatról... 🙏 már szünetben végem volt...
A Banya pokolian idegesítő, a kötelező szerepén túl is...
Örültem, hogy Pete Ádám volt Bagó, már az elején is nagyon szépen énekelt... tudtam, hogy mire számíthatok majd a nagy dalnál... de igazából nem is tudtam... mert ahogy ma elénekelte, úgy meg soha... a csillárról egy férfi hangosan bravózott, én meg zokogtam... és Peti sírt... ♥️ hát, annyi volt...
Dzsoni és Fischl Móni is szuper volt. 
Csak arra tudtam gondolni, de jó, hogy itt vagyok és de jó, hogy ez megmarad... fölsejlett, hogy nem-e attól ez a plusz, hogy valójában temetjük a darabot... csak a tv miatt nem hinném... (2019-ben mutatták be)
Szóval annyi... Kiss Dia is szuper volt. 👏
A harmadik felvonásban még mindig rengeteg a balett, de más furcsaság ma alig zavart  annyira túlcsordult a szívem...
És jött a taps és én végleg elvesztem. A kisgyerekpár nagyon ügyes volt... de a kisfiú a végére vagy nagyon elfáradt vagy nagyon megijedt, megriadt, nagyon sajnáltam. .. Peti onnantól semmi mással nem foglalkozott, mint az ijedt kisfiúval... ♥️ zengett a ház, zúgott a taps, állt vagy 1000 ember, ott volt a tv,ő a legjobb formáját adta, címszereplő volt (semmit ebből nem is érzékelt szerintem) de csak az érdekelte, hogy a gyerek valahogy ezt túlélje, beszélt neki, megölelgette, letérdelt, fölvette én meg tudtam, hogy ennél jobb lélek kevés van... ♥️😘 egy óvodára való gyereket érdemel az ilyen...
Szóval így jártam és még a Deák téren is szipogtam...