hózott

Ugyan nem nagyon látszik, de pár percig havazott és nekem ez még mindig hihetetlen jól esik és megvolt az első hóm... 🌨❄️🙏


Update: november 25. este 10 után... hózik újra... ❄️🙏 

...amikor ma apukám a negyed órás vonatkésés után összeszedett az állomáson és kicsúszott a száján a délelőtti hózápor, láttam rajta, hogy már bánja, mert legendásan nagy ügyet csinálok mindig - tök fölöslegesen persze - ha kimaradok a bögötei hóból... főleg az elsőből... persze senki nem mondta ki, de nyilván lenne megoldás a nemkimaradnira...
A vonaton láttam a régi cimboratársam posztját, egy fényképet a 3-4 éves kislányáról, ahogy áll az ablak előtt egy hokedlin... Nagyon várja a hóesést - mondattal... többször visszatértem a képhez, végül odaírtam az én 'hokedlimet': Én is szoktam ilyet 😊 már szék nélkül, de szoktam, ez van... 😉 🙃 🤞🌨❄️
Pont így... nem is hittem abban, hogy itt ma hó lesz... ❄️🙏 ... pedig kell(ett volna)...