H50

Micsoda nap volt!

Lelkes blogolvasónk kerek szülinapot ül(t) ma. Ide merem vállalni az 50-est, mert ott van fb-on is :) meg elég sokaknak elmondta ma, tehát szerintem itt sem bánja majd. :) Isten éltessen 'H' nagyon sokáig, csupa jóban és legyen nagyon sok ilyen napod, mint a mai! :)

Meglepetés party volt rengeteg rákészüléssel, sok-sok messenger üzivel, tereléssel, agitációval... :) Szuper délután volt sok nevetéssel, vihogással, többszáz fényképpel, finom kajával meg sok szeretettel. :)

Jótanácsként elmondom mindenkinek, hogy ezeknek a gyertyáknak a kanóca egyre kevesebb... a torta fölött nem szabad sokat fotózkodni, mert leég a gyertya addigra, hogy kívánsággal el lehetne fújni... :) Tapasztaltuk ezt az E80 torta fölött és ma is elaludt az egyik gyertya addigra, amire..., szóval legyetek résen! :)
Otthon én ettől totál 'kikészültem', nem lehet nem elfújni és kívánni valamit, úgyhogy E-néni egy teamécsest fújt el végül. :) Senki nem gondolta, hogy normális vagyok, de nem mertek vitatkozni. :))


És a mi ajándékunk egy része:
Nagyon nem merem még részletezni, mert még ezután bontogatja... :) egy album sok-sok színes belső tartalommal, aminek az alapötlete: 50 év 50 érték és még sok más minden. Az album 50 oldalból áll, mindegyik oldal egy érték, amihez próbál tartozni idézet, fényképek meg ez-az és még valami, amit itt nem árulok el... Nagyon nagy projekt volt, még ma délelőtt is volt, amit csinosítottam rajta, de szerintem nagyon szép lett, nagyon tartalmas (feladatot is ad egy évre, hiszen ez a szülinap is egy évig tart), én ma nagy élvezettel és megelégedéssel forgattam, mert eléggé olyan lett, amit sok-sok hete kitaláltam... egy ötletet nem sikerült megvalósítani a betegségek miatt, de spontán módon és hajlandósággal este 10-re pótolt(att)am... :)
Szóval minden klappol. :)

Csak sejtetek a képen, de azért adok ízelítőt nektek is.
A jobb alsó már az a fázis, amikor elkezdődött az összeállítás... A fölötte lévő is erősen azt közelíti a sok-sok gyűjtögetés-válogatás-szerkesztés-nyomtatás-vagdosás után.  Sejlik ott egy táblázat, ami 15 oldalas letisztázott munkaanyag, a mankóm - ott már, szerintem remek. :) A bal alsó sarok az albumot mutatja készen, kívülről. 
A bal felső sarokban amit láttok, az szinte utolsó pillanatban fogalmazódott meg bennem és nagyon örülök neki, mert nagyon fontos elem lett. Mindenki írhatott rá egy szülinapi üzenetet, verset, gondolatot, személyes élményt, bármit, amit csak szeretett volna. Erről tudtak előre (ma délelőtt óta) a titkos csoportba küldött üzi alapján és nagyon szerették, nagyon kérték, hogy adjam már, volt aki színesekkel készült, stb... és még további kedves aláírások is kerültek rá este fél 10-10-ig, afféle dedikálókártya funkciót beteljesítve... :)

Egyre jobban ezekben a személyes ajándékokban hiszek. Idén bőven volt lehetőségem ilyeneket előállítani, pont emiatt idén nem is lesz adventi naptár adományozás senkinek (magamat leszámítva), mert nagyoon sok idézetet és stb-t lőttem így el, kicsit töltekeznem kell nekem is.

Ahhoz képest, hogy egy fura '23-as év van, nagyon sok kerek jutott... Kezdődött ugye a szüleim 50. házassági évfordulójával, aztán apukám lett 70. Majd jött a Zs-45, majd Edit néni 80, pár hete volt a D-80 is, amivek csak sokat dolgoztam, de ajándék az más volt, 'csak' egy nagyon szép levél, és a H50. (Közben az egyik tesóm is 50 lett, de ő nem kapott ilyen készített ajándékot, egy óriási ajándékcsomagot raktunk otthon össze, attól is lehidalt.)

Szóval most kreatív erőt gyűjtök, a Meskát nagyon elhanyagoltam és kreatív szempontból már készülni fogok a decemberre is, de erről majd később. Még szülinapi hangulatban vagyok. :)
Szuper meglepetésparty volt. :)