Ember nagybetűvel

Mai kismatiné délután 5-kor:


Ember Márk már bukkant itt fel néhányszor, engem annak idején a Puskás musicalben lepett meg először. Mit meglepett! Teljes magával rántott! 😀♥️🎭 
Nagyon emberi srác, értékes, jó gondolatokkal, értékrenddel. 
Sok jó kezdeményezése van, például a mai eseményhez kapcsolódó is ilyen volt. Az esemény ingyenes volt, de regisztrációhoz kötött, és azt találta ki, hogy csináljunk egy kis gyűjtést amihez bárki csatlakozhat egy jelképes belépő árával, az összegyűlt összeget pedig felajánlja az Éhező Gyermekekért Alapítványnak... mert ha ott vagyunk 100-an és mindenki ad egy ezrest, az már egy szép adomány...
Hát ilyen.
És teljesen elvarázsolt! Egy ponton már azt éreztem, hogy mindjárt elsírom magam, annyira igazán őszinte. Őrület. 
Öröm ilyet megtapasztalni, hogy akit így 'követ' az ember, olvassa az interjúkat,  stb, abban nem kell csalódni.
Nagyon erős értékrenddel jött otthonról, ahogy a szüleiről mesélt, amilyen gyermekkori emlékeket bedobott, nagyon szeretgető figura.
És itt egy újabb szorongó, agyaló színész, aki pedig oltári tehetséges és szerintem ő erre született. 🙏 nincs elszállva, nem lekezelő, türelmes és kedves. De tényleg...!
Pl. Nem sokkal előbb érkezett a barátnőjével együtt előttünk. Levette a dzsekit, elment a mosdóba és már beült a terembe, pedig még volt jó negyed óra kezdésig. Feszengett ugyan, de ott maradt.
Én meg félig sokkban csak azt mondogattam, hogy hogy lehet ilyen fiatal, mintha egyre fiatalabb lenne... 🤩🙃 még arra is emlékszem, hogy mondtam,  hogy milyen lehet ezt a hangot (karcos hangja van)  egész nap otthon hallgatni... 🙈 meg megállapítottuk, hogy most biztos jól van és az meglátszik, meg a csajával jött, stb... és úgy beszélgettünk róla... eddig még nem lett volna ciki, de kb jó 20 perc múlva kiderült, hogy a barátnője ül mellettem... 😅🙈 3 percre lefagytam, hogy jesszus, mennyit hallhatott az elején belőlünk... 🤔😲🤭 kétszer fölállítottuk, meg közben kiszaladt, meg kérte, hogy foglaljam a székét és ultra cuki az a lány, szerintem az anyja lehetnék korban... 😊 szóval na, ez kicsit ciki volt. De igazából csak jót ömlengtünk. 🙃 fordított helyzetben én nem tudom mit gondolnék... 🤭😉🙃🙈
Azt hiszem, hogy végül csak meg kell nézzem majd a Valami Amerikát...

Ez egy szuper másfél óra volt, egy igazán jó EMBER-rel. 🙏🎭♥️