Márkiné

Nos, ha már morogtam, hogy nem írtak az új beállókról, most hoztam 2 képet, most pótolták (és jó képekkel, pedig mostanában nem annyira vagyok elégedett a fotóssal).
Kedvencek 7 p. 
Új beállók a Veszedelmes viszonyok előadásunkban. 🎉
Szeretettel gratulálunk Nádasi Veronikának, aki Merteuil márkiné, és Kelemen Fanninak, aki Cecile de Volanges szerepében mutatkozott be tegnap este a Kálmán Imre Teátrumban. 👏🏼

Az elsőn a két új beálló:

... és az utolsó jelenet szinte utolsó pillanata:
... épp előtte végzik ki a föntiek együttesen a Vikomtot, végül a Márkiné kezei között hal meg, aki ott árulja el legjobban, hogy hányadán is álltak egymással... nagyon nagy jelenet, nagyon jó dal, nagyon drámai... csak ültem és néztem Verocska arcán, ahogy a gyász lehúzza. Oltári nagy pillanat volt!


Balról jobbra: Cecile, Tourvelné (Flóra), Volanges-né (Niki) és a a kis lovag (Cseh Dávid)-