mai Máv-élmények

Mivel jó idő volt, gondoltam még jó, ha a fél 5-össel megyek vissza, nem sietek a fél 3-assal, szép az idő a teraszon is és nem kell annyira kapkodni...
3.55-kor indultunk otthonról.
4.17-kor voltunk az állomáson. 
4.20-kor láttam az app-ban, hogy késik 11 percet.áh, csak a szokásos...
5 perc múlva közölték, hogy bizonytalan ideig nem közlekedik a vonat... ilyet még itt nem pipáltam...
Egyre több volt az utas vasárnap délután révén,  azért sok a kollégista és a magamfajta... 
A szüleimet elküldtem haza, én meg gondoltam folytatom, ahol tartunk... 🙃

Már kis klubokba verődtek az egy irányba várakozók, muszáj volt részt venni a zendülésben... 🙈
Aztán azt mondták, hogy hatósági intézkedés van folyamatban, nem tudni mikor mi várható, az app már nem is adott adatot...
17.00-kor azt mondták, hogy majd az x vonat után 17.20 körül le fog közlekedni a Pest felé tartó is... (a fogalmazás pont így hangzott el)
17.34-jött a vonat, be sem mondták és feliratozva sem volt... két kocsival odébb láttam a kalauzt, odaüvöltöttem, hogy ez megy-e Pestre... furán nézett némán, végül egy leszálló utas mondta  hogy igen...
Kezdtem megkönnyebbülni, hiszen ez csak 65 perc késés, volt ez már rosszabb is... közben elhűlve hallgattam a klubtársakat, hogy ők már mióta úton vannak... botrány!
Éppen leültem 17.40-kor, hogy akkor elkezdek olvasni stb... amikor gyanúsan ismerős állomáson találtam magam...Boba... atyaég... nem is kellett volna érinteni sem... szóval ide kitoltak minket, mert valahogy meg kell kerülni egy lerobbant tehervonatot, ami Merciket (nem) szállít...
Bobán mozdonyt cseréltek rajtunk és irányt váltottunk... csupán 29  percet álltunk ott... és kb 2 óra késéssel elindultunk Pest felé, ahova 36 perc múlva meg kellett volna érkezzek.
Közben a nap is lement a retkes ablakon túl...
18.35-kor megérkeztünk Ajkára, kb. 100 perc késéssel...
Végre a kijelzőbe is élet költözött, bár nehezen követi az eseményeket...🙃🙈
Az tény, hogy 5-kor kellett volna itt járnunk, nem fél 7-kor... (közben rémesen idegesít egy elég beteg gyerek a vonaton, remélem nem kapok el tőle semmit...)


Végül 18.51 helyett  20.26-kor értem Kelenföldre... és még egészen jó szintidővel 1/4 10 előtt a lakásban voltam...
Mit mondhatnék...?