(hűtlen) Viszonyok

Ajajj, rettenetesen fura érzésekkel ültem ma be a színházba, még 3/4 6-kor is megnéztem, nem kelt-e el a jegy... sokszor írtam már arról, hogy hogy vagyok ezzel az előadással és egy bizonyos vikomttal... teljesen dilis vagyok, szerintem ezzel az előadással kapcsolatban a legjobban, és még a darab és a mű is izgat. A zenéje meg...! Egyre jobban...Szóval az van, hogy nagyon ritkán van 2 előadás és mindegyik színésznek jut 1-1. Teljesen őrület és már nem egyszer jártam úgy, hogy szereposztásra vettem a jegyet és végül nem azt kaptam, amit... most mindkettőre vettem... és a szülinapi színházpénzemből decemberre is. 🙈 Teljesen hülyeség, de Petit addig és annyit fogom nézni, amennyire csak meg tudom ezt oldani. A gond most lesz, mert Pellerkét még jobban nem fogom kedvelni...
Nagyon rég megfogadtam, hogy ezt mással nem nézem meg, csak Petivel. Ehhez tartom, tartottam is magam (mégis hülye - afféle hűtlenérzés volt beülni (pedig sok keverést szívtam már meg Valaki miatt, tehát nem nekem kéne rosszérzésem legyen 🤭😉) lehet, hogy holnap ezért vezekelni fogok... 🤭😅🙈♥️) Viszont amiért ma mégis elmentem, annak egyetlen fő oka volt: Verocska ma debütált a Márkiné szerepében... (köszönöm Polyák Lillának, hogy Kanadába disszidált) 🙏👏🎭 ha ez ma nem így van, hagytam volna inkább elúszni... teljesen egyértelmű, hogy ő vette át...tehát majd másokra koncentrálok és így még futtatom magamban tovább a művet is, aminek egyébként teljesen a hatása alatt vagyok... örülök, hogy belekezdtem. :)

Igazából Dinit leszámítva mindenki tök jó és ma kettős premier volt:

És most először ültem a jobb oldalon, így szuper helyről látom a zenekart. 😅 tehát szerintem túlélem, ezt gondoltam még 7 előtt. 🙈

Nem is emlékszem, hogy mikor láttam utoljára, de ahogy elkezdődött a zene, ahogy átnéztem Tassonyi játékára, ahogy láttam a kedvenc hegedűsömet és a csellóst, minden sokkal jobb lett. Verocska gyönyörű kígyó, élvezi és végre valaki pont jól énekli a Márkiné dalait. Füredi Niki nekem ebben tetszik a legjobban, oltári jó matróna. Cseh Dávidot talán csak 1x láttam az elején, de szent ég mennyire jó! A kis Cecile itt-ott nagyon gyenge és nem is jól hangosították szegényt, de az ártatlansága 1000%,ig hihető, egyébként jól játszik és szép hangja van, de valahogy mégis halovány, de lehet,  hogy csak a rutin hiánya... Flóra egy álom... mindig megríkat... Dini ma nem bosszantott (annyira), igaz, hogy nem is vártam tőle sokat... 🙃 játékra nekem ő nem vikomt, viszont ma hangra jó volt és kicsit jobban is játszott. Meglepően jó volt, meg is lepett... Szerintem ma jobb akart lenni a többiek miatt, van ilyen. 🙃 persze tényleg olyan ritkán játszák, hogy ilyenkor mindent is beletesznek...
De azért oltári lenne egy mai szereposztás, csak Petivel... 🙏🎭 sokkal hangsúlyosabb az ő jelenléte... bízom a holnapban... ♥️🎭🙏 nekem kell az az űzött megszállottság...
A végén meglepődtem, hogy ennek nincs zenés tapsrendje... (?) Meglátszik, hogy a végén máskor nem nagyon vagyok tudatomnál... 😅🙈 Teljesen lenyűgöző, hogy 4 zenész mire képes... Tassonyi, ahogy végig is zongorázza... holnap pedig Adrián lesz! :)

Verocskának nagyon fogok gratulálni... és egy kérdésem van csupán, miért nem kapta ezt meg már elsőre...? Mintha csak ráírták volna... 🙏♥️🎭 sziporkázó, gyönyörű, szenvedélyes, elszánt és elkötelezett... 👏✌️ hangban meg... hát nagyon hűha...

Ami még kikívánkozik belőlem:
Két új beálló is volt ma és a színháznak egész nap nem jutott eszébe ezt kiírni... (múltkor egyről még hírlevél is jött...) se egy hosszabb taps vagy virág nem "járt", pedig közben beállni egy érettebb előadásba jóval nehezebb, s többiek hosszabb ideig próbálják, együtt, érik az előadás... mindenki már előbbre tart... közben meg szünetben eszembe jutott Szirtes tanár úr, aki azt szokta mondani, hogy ő hisz abban, hogy időnként egy kis vérfrissítés jót tesz egy előadásnak... ezt ma én is láttam, főleg Dininél: legutóbb őt Gubik Petrával és Peller Annával láttam és  mindegyikkel ő eléggé közeliben van, viszont nem voltak jók a színpadon. Érdekes ez... és hát a színész is csak ember...
Ma utólag picit sajnáltam, hogy nem vagyok megvárós, Verocskának járt volna egy csokor virág... a maiért és az elmúlt közel húsz évért is... 👏🎭