Monte Cristo grófja (5)

Ah, hát na... délután kivégeztem maratoni módon a Virgin River sorozat öt évadát nagyon rövid időn belül... nem véletlenül nem nézek nagyon sorozatot, mert nem jót nem nézek, a jóba meg nagyon beletekeredem. Könyvben olvastam először és akkor már ment a sorozat, de nem tudtam nézni, mert bennem nem olyan volt a kép... https://bernoblogja.blogspot.com/2021/02/virgin-river.htmlmostanra eléggé eltávolodtam, a könyveket is eladtam, ezért megpróbáltam, hogy tudom-e nézni. Tudtam... 🙃🤭🙈 igaz, hogy mások lettek a kedvenceim, mint a könyvben... 
Szóval délután végeztem velük és nem nagyon vágytam új érzésekre, kimenni az emberek közé, stb... még nagyon benne voltam. Ráadásul nagyon gáz hetem volt munkailag, nem is nagyon tudtam szülinapilag magamba szállni... azon kevés hétvégén, amit magammal töltök a kislakásban, nehéz elmenni otthonról... pedig megint drágább lett az élet, kb 2-3 színházjeggyel kevesebbet vehetek egy hónapban... az is idetartozik, hogy mind kevésbé van kedvem a hétvégi esti bkv-zásban részt venni... 
Szóval a ma este... azt hiszem, hogy ezt a jegyet még azelőtt vettem, hogy láttam volna Gyurcival... de mivel nem annyira jött be az évad végén, kicsit vártam, hogy legyen egy kis keverés... Atit szerettem volna kapni... Petin kívül senki nem tetszett a kiírásból (és szerintem Atival együtt a legszebb a duettjük) ... igaz, hogy Füredi Nikit még nem láttam Mercedeszként, de bármelyik másik jobb lett volna mindenkiből... kész is volt az alku magammal napok óta, ha mégsem Peti lesz, eladom. (Utólag nézve lehet, hogy el is kellett volna... csak Petit alig látni valamiben,  meg még mindig bánt, hogy egy egri előadást nem tudtam bevállalni: https://www.sandorpeterartist.com/?fbclid=IwAR09yh96RmeGj-cOiZ2aKOW-iaXbwtG9jr8j_wMZq0jJIpi6wJwqzk_JqwI) ) Akkor is, ha a többi előadásból egy sem passzol időben vagy anyagilag és októberben biztosan nem tudok menni, a zenéjét pedig szeretem és az előadás is jó.
Úgyhogy így indultam neki este 6-kor...
Megint a selejtes helyen ültem bunkók között... (és a betegek se maradtak otthon) nem lenne muszáj mindenkinek színházba járnia... innen csak a karmestert látni jól...  őt viszont több mint érdemes... 😉 (a kép előhajolt állapotban készült)

Fel volt adva tehát a lecke mindenkinek... 🙃🙈🎭

Bárcsak látnám Petit egyszer beleöregedni a karakterébe... olyan jót tudnánk szenvedni...vagy legalább énekelje el valamelyik nagy dalt...
Peti ma is naagyon jó volt, de szinte fájó nézni, mennyire nem játszhatja ki magát... :( 
Niki nekem túl éles hangban ehhez a szerephez, nem is jött ki jól a duett... viszont játékra meg jobban tetszett, mint a másik 2. (Vágó Bernit szívesen látnám ebben a szerepben...)
Bálint Ádám és SzerényiL totál hamis volt az elején... (azt a Sanyit, akinek régen volt hangja, nagyon szívesen láttam volna Dumas-ként...  jó szerep es annyira tetszik az a jelmez és smink... .) Nagyon sajnálom, hogy legalább Cseh Dávidot nem fogtam ki, de ő a közelben most éppen Mátyás király... (szerencsés, aki ezt egyszer majd hallhatja Serbitől)
Gyurci tű pontos és ma hangban is jobban tetszett, de nem jött nekem az az extra töltés, amit vártam volna... Az Egy árny steril tiszta volt, nagyot szólt, alig szűnt a taps, Tassonyi is csak tapsolt odalent, de valami nekem mégis hiányzott...
MÁZS nagyon gáz,  Bardó jó volt. 
A 2. Részben Gyurci már sokkal jobb volt játékra , de még mindig hiszem, hogy ő nem egészen azt a verziót jatsza, mint a másik 2. Pl. az utolsó dal még lassabbnak is tűnik... persze ez lehet, hogy hülyeség, de a másik 2 ott egészen más, majd fölrobban minden, mindenki száll...
Niki játékra tényleg jó és erősek is együtt,  de...
Peti utolsó nagy dala szép volt, de Gyurci csúnyán elnyomta... 🥴
Pellerke játékra elment, de hangban nem tetszett. Csuha Lajos még mindig nagyon jó.
A Karnevál nagyon jó volt, azt Szerényi jól nyomta, de az igazi nagy élmény ott Tassonyi volt... 🙃😉 naaagyon komoly, amit annál a dalnál és még néhány kedvencénél tol...   

Szóval azért rossz élmény nem volt, csak kevés... ha Peti játszik majd mással, Gyurcival nem próbálkozom többet ezzel a szereppel... legszívesebben vennék a holnapi Atisra egyet... de már nem lehet (23 és 31 ezres jegyek vannak...), szóval Edmond Dantes-től sok hónapra muszáj búcsúzni... 🎭