6 évvel ezelőtt

6 évvel ezelőtt a repülőn ültem és a szívem majdnem beleszakadt a döntésbe és az okozott és átélt szívfájdalomba...

6 éve, hogy Matyuska elcserélte volna rám a testvérét, pedig nagyon szereti... a mai napig lepereg bennem a reptéri búcsú, ahányszor csak kattan utánam a kapu Gatwick-en... most is, ahogy nagyon erősen feltörtek bennem az érzések... az én döntésem volt, ha jó, ha nem... változtatni akartam és volt a fejemben egy út, amit és amin még most sem járok... az utolsó, 42 (6×7!) éves estém erre emlékeztet... és remélem, hogy ebből erőt is tudok nyerni...
Ez volt a búcsúm, ebből nem egészen derül ki hogy milyen dráma játszódott mindannyiunkban, de temérdek szeretetet kaptam és ez most is erőt ad... https://bernoblogja.blogspot.com/2017/09/visszaszamlalas-1-nap.html

A szívem beleszakadt, mert a blogban egy hétig semmit se nagyon írtam... http://bernoblogja.blogspot.com/2017/09/egy-hete-repultem.html


Jutka ma mindenkiről küldött egy képet, ahogy boldog szülinapot kívánnak... ♥️🙏