43


 Egy évvel idősebb lettem. Visszatekintek az elmúlt egy esztendőre. Szeretném hálásan elfogadni mindazt, amit az elmúlt évben Istentől kaptam, nemcsak a jótéteményeket, de a feladatokat is. 

Azt kívánom, hogy Isten segítségével béküljek meg mindennel, ami a múlt évben történt, azzal a sötétséggel is, amely megbújik a lelkemben. A sötétségnek köszönhetően jobban megláthatom a fényt, amelyet Isten felragyogtat körülöttem és bennem.

Ezért ma, a születésnapomon azt kérem, hogy Isten áldása ragyogja be mindazt, ami sötét bennem, és fénye járjon át a mindent, amit az életutamon átéltem, a nehéz és emberpróbáló dolgokat is.

Tudom: az életem valamennyi eseménye közrejátszott abban, hogy az lettem, aki vagyok. Minden hatással volt rám. Maga Isten formált meg engem az életem tapasztalatin keresztül.

Ma, a születésnapomon szeretném hálás szívvel megvallani, hogy a nehéz évek is áldást jelentettek számomra, és ezért hálásan tekintek vissza az életemre. Örömmel emlékezem mindenre, amit Istennek köszönhetően átéltem.

Hálás vagyok azokért az emberekért, akik társaim voltak az utamon. Kérem, hogy áldjon meg engem Isten, és áldjon meg mindannyiunkat, s áldásával kísérjen utunkon.

Anselm Grün

🙏