#érdemkeresztek


9911. Bejegyzés 

Volt ofőm és gépírástanárom és tőle tanultam az Igazgatási ismereteket is. Ő tényleg szeretett tanítani és szerintem még mindig.... és minket is szeretett, ahogy minden tanítványát.
Tudok örülni és gratulálni neki, meg- és kiérdemelte. Jövőre lesz 25 éve, hogy érettségiztünk (jajj),  tehát ő legalább 35-40 éve tanít... erre majd érdemes lesz a poszt végén is gondolni...
(Ráadásul tudom, hogy az állami kitüntetésre mindig rengeteg a jelölt...)

És itt egy másik... egy aranykereszt... nem tudok gratulálni... nem fair.. és kicsit be is pipultam, remélem, hogy nem az irigységtől...
 Nem vigasztal, hogy kit mire terjesztenek elő, ott esélyes és minél nagyobb egy aláírás, annál.... ez a lány, osztálytársam volt... egy volt az ofőnk, stb... buta volt, mint a... azt se tudom, hogy érettségizett le és szerintem nem ment tovább... prímán helyezkedhetett vagy valaki jól nyomta, mert pár éve Szombathelyen (kihelyezett ELTE) láttam, hogy nagyon villong... de hogy rektori biztos és aranykereszt... háááát ... te jó ég...

Ideje valamit villantanom... egyszer (13 év után) épp megkaptam volna az egyetemen (SE)  a rektori dicséretet, de addig húzódott,  hogy közben már kiléptem és Angliában voltam és passzív embert nem dicsérnek meg... nem mondom, hogy nem fáj(t)...