Jekyll nyomában

A mai London, Jekyll nyomában járni kicsit, afféle bakancsos út volt, már szerettem volna egy ideje, csak mindig ez maradt el.
Igaz, hogy magát a regényt még mindig nem olvastam el, de majd most.
Nem volt melegem és csak remélem, hogy még sem fáztam...
Nehezen indultam neki reggel és kicsit soká is értem be. 
Reggel aktiváltam (megvettem) a sétajegyet és nekiindultam. Egy teás bolttól  indul a séta, de még azt is alig találtam meg, ma valahogy amúgy is mindig másfelé mentem volna, mint amúgy...
A teás bolt nagy élmény volt, jól is esett egy pohár jó meleg tea. 🙈🫖

Aztán nekindultam az izgalmas sétának. Az ötlet jó, de nem tetszik, hogy egyes hülye játékokat nem lehet kihagyni és hogy útleírás nincs is, csak térkép... az meg ugye nekem problémás... 🙈🤭 egyébként időnként hátborzongató volt így járkálni, pedig a déli órákban történt.


Néha már majdnem feladtam, mert nem jól töltött be az app, késve mutatta, hogy hol járok, stb... de azért csak végig csináltam 💪

Azt már most megmondom, hogy helyileg nem sok azonosság van a regény és a musical helyszíneiben.
A kedvelt St Paul katedrálisnál kötöttem ki, de idő székében most kihagytam, pedig már régen voltam odabent.

Kicsit sietnem kellett, mert foglalásom volt a Buckingham Palotába és ekkor már sajnos az eső is nagyon esett.

De úgy választottam járművet, hogy azért útközben lássak ezt-azt. 🌧


Az idei kiállítás egy kicsit szerintem szegényesre sikerült, ennél sokkal jobbak is voltak már, de azért még mindig nagy élmény ott járkálni. 🙏


A túra végére végképp nagyon vacak idő lett, azért próbáltam erőt gyűjteni egy scone-ból. 


Már nagyon fáradt és vizes is voltam,  de még volt egy célom mára, meg kellett nézzem, hogy otthon van-e jó doktor? 🤭😅🎭
Nos, ha jól emlékszem,  a darabban 46-os a szám, egy biztos, hogy a lámpát égve hagyta és nem volt elérhető. 🤭

Aki megírta az utalásokat, sosem próbálta ki, hogy milyen gyalog menni a Hyde parktól a doktorig, persze az is igaz, hogy lehet, hogy nem is gyalogoltak, engem visza tervező megint bevitt  kicsit az erdőbe. 😆🙏
Hát, csak sikerült amit akartam, a színház ugyan nem fért bele és tényleg nagyon vacak időt fogtam ki és egy rövid éjszaka maradt csak, de örülök ennek a tíz napnak így is. 🙏♥️
A képeket majd itt találjátok: #Jekyll-el Londonban