hálatali

Ha valakivel találkozol, gondolj arra, hogy a találkozás mögött ezer és ezeregy ok rejlik. Minden emberi kapcsolat szent egymásra találás.
A másik emberben önmagad másik felét ismered fel, minden vonásában saját vonásaidat látod meg.
Amit róla gondolsz, magadról gondolod.
Amit vele teszel, magaddal teszed.
Amit róla képzelsz, azt magadról képzeled.
Mindaz, amit neki kívánsz, egy napon veled fog megtörténni.
‎Tatiosz

2019 tavaszán találkoztam először azzal a két szupernővel, akivel ma együtt vacsiztam. Az egyesületi munkám akkor kezdődött, szép dolgok születtek, bár sok nehézség is volt az elmúlt négy évben, de mindig biztos lehettem abban, hogy számíthatunk egymásra, értjük egymást, megoldjuk valahogy és lesz valahogy. Így viszont történt. Valaki mindig tovább lendítette a másikat. Volt értelme és haszna a munkánknak. Közben meg is szerettük egymást és én per pillanat nagyon sajnálom, hogy a civil törvény olyan, hogy a mandátumok lejárnak... 🙃
Mit mondhatnék, hálás vagyok, pedig már most hiányzik a közös munka... 🙏❤️
Afféle mottó volt közöttünk, hogy "ha ezen túl leszünk, elmegyünk a Trófeába!" Egyszer sem mentünk el a négy év alatt, pedig volt szervezeti változás, új szakképzési szabályozás, akkreditáció, covid, online átállás, sikeres és sikertelen közgyűlés, stb,stb... ma pedig végre elmentünk a Trófeába. És nagyon jól laktunk... 🫠😅🙈🤭
És egy ilyen este után milyen lehetne az égbolt  ha nem rózsaszín...? 🙏