Jekyll és Hyde (12)

 ... hát, újra eljött az óra... Mindig úgy gondolom, hogy már többször nem lehet, nem szabad... aztán mégis van egy következő jegyem... de mindet úgy nézem, mintha az utolsó lenne...

Vele...


Napok óta ezzel a mai várható jóval vigasztaltam magam, amikor már alig láttam a fáradtságtól vagy a sok hülyeségtől, közben meg mindig picit el-elfelejtgettem, mert olyan hihetetlen, hogy újra láthatom, közben meg még a Miért?  búgása van a fülemben, hm... ;)

A Jekyllt amúgy nagyon ritkán hallgatom,csak ha nagyon-nagyon lent vagyok, erre nagyon ügyelek. Vigyázok rá.🙏❤️

Idegesen nézegettem a szereposztást már jó pár napja és ma is, szerencsére a leglényeg rendben volt. Hamarosan kiderült, hogy több mint rendben...🙏👏❤️🎭

Mindig azt hiszem, hogy Peti már megmutatta,hogy mire képes, aztán Mindig, újra és újra szétesem ott a bársonyszékbe süppedve, ahogy hallgatom, nézem, hogy mit művel. Ömlik a könnyem,  borzongok és soha nem szeretnék onnan kijönni. 
Az első dalnál tudtam, hogy itt baj lesz. Olyan szépen és mélyen belülről kezdte ,hogy már folyt a könnyem. Aztán utána is minden dalnál. Szünetben már reszketettem, éreztem, hogy itt jó eséllyel le fog menni neki és nekem is a redőny. Lement... szent Isten, mit bontott ki magából. Nagyon tisztelem ezért a "levetkőzésért", hogy nem spórolt, nem maskurált, színtisztán nekünk adott ma megint mindent. Pedig fura köhögős közönség volt, körülöttem is rengeteg unott ember nekem meg a lelkemet szétszedte. 🙏👏🙏❤️ Elképesztő volt látni, hogy az arcvonásai, a szemei mennyire nem a "sajátjai" voltak... 

Nagyon sokat kellett várnom a metróra ,de még hazafelé is nagyon szipogtam és még itthon is alig találom a helyem,nehéz lesz aludni. Jobb lesz, ha engem holnap békén hagynak... 🙈😅

Verocska is jó volt, de nekem ma Peti messze mindenkit lejátszott. Viszont tény, hogy együtt egyre jobbak. A zenekar zseniális volt, a dobos különösen, biztos a nagyhátú zordarcú volt. Nagyon szépen vitték egymást Verocska egyik nagy dalánál is.