Monte Cristo grófja

A bérletem utolsó előadása, az évad utolsó premierje, Zsoci detonálása:

Tegnap hangolódásnak ő maga ezt az írást osztotta meg:

Színlap:

Nem teljesen új darab, de közben meg mégis. Annak idején Angliában voltam, amikor ez épp ment itt-ott. Úgy rémlik, hogy akkor azért hallgattam a dalokat, YouTube-on sok elérhető most is. Most már direkt nem hallgattam, hogy teljesen üres legyek. Persze a regényt megint nem olvastam el, pedig a bögötei polcomon meg is van. Na, de majd! 😉
Szinte alig van ember a színházból, akit nem passzítottak ebbe bele, pont emiatt szinte lehetetlen lesz olyan szereposztást kifogni, hogy mindenki tetszen. 🙈🎭
A mai jegy, ugye bérletileg adott volt, tehát ma az volt, amit kaptam.
Eredetileg úgy volt, hogy nem is veszek több jegyet, amíg nem látom. Aztán csak addig sakkoztam, hogy vettem még kettőt erre a szériára, azaz erre a hónapra... akarom mondani hétre... tudom, tudom, nem vagyok normális, pedig a héten még a Víg-be is megyek kétszer, ha minden igaz. Kicsit morgok is magammal, de ez van, úgyis jön az évad vége, színházilag pedig nekem nincs türelmem.  🤭😅
Délután nagyon hagytam magam lustulni és nem néztem rá inkább a feladatos listámra... 🙃 aztán készülődéskor jutott eszembe, hogy kellett volna premier bizsut venni, ami aztán az előadáshoz fog kapcsolódni, végül persze találtam egy tök jót. 
(A Jekyll-re anno vettem újat, azóta nem is változott, sőt, a Petis Jekyll-nek külön szettje van... egyszer karkötőt cseréltem, akkor fejelte le a díszletet, úgyhogy visszaálltam inkább az eredetire és azóta nem is változtattam.)
A bejáratnál sorban álltak az ingyen jegyesek, köztük Army művészúr, hogy mindenki észre vegye... 🤭🙃 (2 sorral mögöttem ült be utolsó percben a sor közepére)
A folyosón egyszer csak 2 duzzogó nőt hallok jó hangosan:
- hát a Homonnay-val van!
- de azt mondtad, hogy nem is játszik benne főszerepet!
Szegény Zsoci... bár én még kiskero@ miatt fújtattam... 😒🙈 pedig tudtam, hogy ő lesz, de akkor is.

A ma estéről:
Kicsit gyengén kezdett mindenki, a szünetben kicsit el is voltam kenődve, hogy ez milyen gyenge, lapos, halovány, ritmustalan. Pedig a jelmez és díszlet tetszett és a zene is a dalokkal. Mondtam is szünetben, hogy szerintem ennél Zsolti többet tud, mint hogy rondán visít és egyszerre látom Jézus arccal a Szörnyeteget és Quasimodo-t. Közben meg tudom, hogy a premier az premier, kb a tizedikre áll be egy előadás. Ennek is kell még.
Dumas érdekes megoldás, adtam volna neki egy lezáró dalt is. Pokoli jó jelmezt kapott,jó dalai vannak, érdekes, hogy nem erőteljesebb hangú színész kapta ezt a szerepet.
Ma szerintem Faragó Alexandra kivételével mindenki tetszett, de az a nő amúgy semmiben sem tetszik,idegesítő a beszédhangja is. A társai jók voltak.
Flóra szegény olyan gyenge volt az első dalnál  hogy komolyan aggódtam, aztán az idő múlása jót tett neki, az utolsó dala az egyszerűen gyönyörű volt, ott játékra is sokkal jobb volt már.
Kiskeró szerencséjére nem volt borzasztó, mázli, hogy elsőre láttam vele... 🙃 ha már ennyire ketté vették a fiatal-időst, kicsit több játékot is adtam volna neki, hogy jobban megismerjük. A gond az volt, hogy ő hangban sem Flórával nem jó, sem Zsoltival, egyszerűen nem passzolnak.
Németh Attila meglepő módon tetszett, Bardó is jó volt, hát még a fiatal fiú, aki Albertet játszotta. Nagyon erős volt játékra.
Csuha Lajos jó választás.
Zsolti a börtönben egyáltalán nem tetszett, bár az első dala szép volt (leszámítva a visítást), vastapsot kapott ugyan, de szerintem ezt tudja ő majd szebben is, és jobb játékkal.(A palástban vívást át kéne gondolni, elég veszélyes, ahogy folyton rálép és emelgeti emiatt, és hát kinézetre nem épp drámai... 😉) Nagyon szép szövegei vannak, közben meg ott lóg, hogy hiába lesz jómódú és áll bosszút, a lelke kínja csak  nem enyhül.

A végén persze állótaps lett, kicsit később álltam csak fel, mint ahogy belülről jött volna, mert a környéken nagyon nem tetszett egyeseknek ez a jelenség, komoly morgás és bökdösés volt és obégatás, hogy ez nem meccs...
Szóval ilyen volt elsőre, majd várom a többit és nagyon kíváncsi vagyok a másik két grófra és egyetlen Edmundra és persze lett dallamtapadásom. 😊🙈😅
A színházat viszont nem értem, a sajtótájékoztatót továbbra sem osztották meg, nem volt előre befotózva, a színlapon úgy tűnik, hogy kivételesen most számozott sorrendes szereposztás van...nem voltak beszélgetések a darab kapcsán, stb...