Könyvkihívás (22)

#4 Egy keresztény (vallási) témájú vagy kimondottan lelkiségi könyv

Először azt gondoltam, hogy más(féle) könyv fog ebbe a kategóriába tartozni, most mégis azt gondolom, hogy ez a könyv, amihez foghatót jó ideje nem olvastam, de lehet, hogy még sohasem, teljes joggal lehet itt.

De ez igazából vallás és lelkiség.
Nagyon nehezen olvastam, jó ideje megvolt otthon, mert sokáig kerülgettem a könyvesboltokban, aztán megvettem. És otthon is kerülgettem, aztán elővettem böjtben. De közben elutaztam, és nem akartam félig olvasott könyvvel utazni, mert ugye, ha közben kiolvasom, kell még egy. :) Aztán folyton vonatoztattam, hevert az éjjeli szekrényen, vissza-visszakerült a polcra stb. Nagyon nehezen olvastam, mert pokoli megrázó volt, sokat és nagyon sírtam közben - vonaton is. Aztán a végén meg már húztam az időt, hogy még ne legyen vége. Hétvégén a végére értem, rengeteg oldalt fotózgattam közben, hogy majd kiírjam az idézeteket. 
Azt hiszem, hogy ez olyan, amit még újra fogok olvasni. Muszáj lesz.
"... dönthetsz úgy, hogy szabad leszel...")



Emlékeztetőül a kihívás, bármikor lehet hozzá(m) csatlakozni. Nem a listához nézem a könyveket, hanem a könyvek elolvasása után passzítom hozzá valamelyik kategóriához.

https://bernoblogja.blogspot.com/2022/09/konyves-kihivas-2022.html