ifj. Edmond Dantes


Második nekifutásra volt szerencsém ifj. Edmond Dantes-hoz. 🙏🎭♥️ Nagyon izgultam  hogy ő legyen, főleg, hogy holnap este mégsem ő lesz... (és nekem jegyem van - megint nem jól szervezték a KIT-műsort).
 Dolhára is nagyon kíváncsi voltam, főleg, hogy Zsoci annyira azért nem nyűgözött le vasárnap. 
Ez egy teljesen új szereposztás, nagyon izgi volt így eljönni otthonról, pedig már fáradok... 🙃
Ah, hát mint az előre sejthető volt, ez a szerep naagyon Petié. Szerelmes, becsületes és tisztalelkű. És még remekül is fest rajta a jelmez is, szóval jól áll neki a kapitányság. 😍 Szent ég, de passzol hozzá ez hangban is. 🙏🎭♥️ ühm, muszáj lesz venni júniusi jegyet is... már holnap! 🙈
Annyira szépen énekelt, szívből, hogy megríkatott. 🙏😍 Nagyon jók Atival együtt, nagyon passzolnak, a Miért? Annyira szép volt, Ati szépen helyezkedett a dalba,nem akarta elnyomás Petit, szívszaggató volt. ♥️🙏
Ahogy sejtettem, ez a címszerep lehet, hogy végül Gyurcié lesz,  ha már magára írta... 😉🙃, vagyis nem tudom... (tényleg kell jegyet venni) Ati sem énekelte jól az első dal végét, nem volt szép... alig kapott tapsot, pedig az egy remek dal... aztán a Kocka fordul már nagyon erős volt! Hű,az már jó volt. Kezdtem reménykedni egy jó második felvonásban és nem kellett csalódnom. Nagyon szépen csinálta, nem úgy cinikus mint Zsolti, máshogy bosszul. Egész másként és végül nagyon tetszett.
Petra sajnos továbbra sem tetszik, bár annyira nem szúrta el a dalt, mint vartam... 🤭🙃 De üres szegény. 
A kalózokat is mixelném, mert a 2 srác múltkor jobb volt, viszont Verocska még annál is jobb volt, mint amire számítottam. Van egy elég bulis dala, de szerintem ő nagyon felturbózta, Gyurci bem is gondolhatta, hogy milyen jó dalt írt anno. 🥳😯 egyszercsak lenéztem az árokba és láttam a fuvósokat oltári módon fújni, a karmester Tassonyi Zsolt majd kirepült onnan... a dal végén óriási taps, a karmester letette a pálcát, úgy tapsolt. (A tapsrendnél is nagyon táncolt. 🤭 és szerintem ő a legelegánsabb karmester)
György R. S. szegény... hát köze nincs a történethez...
Bezzeg Dzsoni... egy őserő, ami benne van és árad a hangjából. 👏🙏
KissZ. sem az igazi, nem jól ármánykodott..., a második részben viszont már jobb volt.
Hm... hát kicsit azért bosszant, hogy ebből nem hoztak ki még többet egy ütőképes, max. kettős szereposztással.
Dumas sminkje olyan zseniális, hogy rá sem jöttem volna, hogy az ott Gömöri A. M. Elképesztő... kicsit hangban jobb, mint Szerényi volt, de még mindig többet várnék, viszont végig jó volt (már amennyire képes).
Ez egy sokkal jobb előadás volt mint a vasárnapi, nagyon nagy hangulat volt a végén. 🥰👏🙏🤘♥️ Úgy tapsoltam, hogy az felett egy cardio edzéssel. 😅👏💪
Ps: az egyik kikötői jelenetben eléggé hangosak voltak a sirályok... erős emlékbetörésem volt egy pillanatra tegnaptól... 🙈 el kellett hessegetni... 🤭
Ps2: Ati is fogja a palastot,tehát csak Zsolti érezte úgy, hogy újra kell rendezni a jelenetet...  😅🙈 🤺