A diktátor (2.)

Ifj. Vidnyánszky Attila-bérlet 4. lehetőség:


"... addig gyorsítottuk a világot, míg mi lemaradtunk..."
Tudtam, tudtam már elsőre, hogy ebből ismételni kell... aztán amikor a Vígmajális meg 20 %-kal is csábítgatott, nem lehetett kihagyni az évad utolsóját... nem akartam őszig várni...

Az első pillanatban beszippantott most is. Akkora oda- és kiszólások vannak benne sok játékkal, fricskával, oldással és áthallással, hogy ájulás... V.Atiról a szemeimet nem szabad elvenni. 🙏♥️🎭 Bámulatos, komolyan mondom... 👏👏👏 most már sejtem, hogy mire képes, 6 cm-re távolodom a táblától és nem jön, hogy elhigyjem, amit látok. 😯🎭🙏


Már most tudom, hogy erre veszek még jegyet, amint meghirdetik az őszi műsort.😅
Minden passzol ebben az előadásban, az van.
A zenekar is zseniálisan hozzátesz. Mindenki a kis/nagyembert szolgálja... a mai előadás talán még jobb volt, mint a múltkori.
Nagyon melós és fontos szerep, nagyon remélem, hogy még sokáig játszhatja (kettőzés nélkül), sokáig játszák... ilyen-olyan módon a közönség is bevonódik, élő a kapcsolat és a figyelem. Oda-vissza. 
A mai előadást megtekintette előttem négy sorral egy kettővel fölöttem lévő felettesem is... érdekelne az őszinte véleménye... 😉🤭🙃😅