Könyvkihívás (20-21)

Mindkettő kategórián kívüli, mert ahova tenném őket, ott már volt címkézett 'teljesítés'.

 (21)

Ezt nagyon szerettem. A hosszú buszúton kezdtem el, de annyit bámészkodtam, hogy végül nem olvastam annyit, amennyit előre sejtettem, pedig nagyon érdekes, izgalmas is volt. Tele remek ötlettel, amit már szinte nem is hittem. Esténként nem volt erőm olvasni, így végül a vonatúton olvastam tovább. Mire a vonat Pestre ért, pont a végére jutottam. :) Ez is emlék marad.


Ez korábbi teljesítés, de elfelejtettem kitenni, annyira csak úgy 'egynek jó' volt.

(20)










Emlékeztetőül a kihívás, bármikor lehet hozzá(m) csatlakozni. Nem a listához nézem a könyveket, hanem a könyvek elolvasása után passzítom hozzá valamelyik kategóriához.

https://bernoblogja.blogspot.com/2022/09/konyves-kihivas-2022.html